نکونام در برنابئو به کاسیاس گل زد/ پرسپولیسی‌ها موزه رئال را هم ندیده‌اند!

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در واکنش به کُری‌خوانی پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیسی‌ها تا حالا موزه رئال مادرید را از نزدیک ندیده‌اند اما سرمربی استقلال در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دروازه ایکر کاسیاس را باز کرد!

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال سه‌شنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به پیروزی استقلال مقابل فولاد در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال سه فینال تا قهرمانی پیش رو دارد. سه مسابقه‌ای که هر کدام از آنها حکم مرگ و زندگی را دارد. آبی‌پوشان راه سخت و پر فراز و نشیبی را از ابتدای فصل طی کرده‌اند و حالا فقط و فقط سه گام تا قهرمانی در پیش دارند.

وی افزود: مهم‌ترین بازی استقلال برای رسیدن به قهرمانی مقابل نساجی مازندران است. این مسابقه بیرون از خانه برگزار می‌شود و نساجی برای ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کند. استقلال اگر این خان را با موفقیت پشت سر بگذارد گام بلندی برای قهرمانی بر می‌دارد.

نکونام در برنابئو به کاسیاس گل زد/ پرسپولیسی‌ها موزه رئال را هم ندیده‌اند!

پسشکسوت استقلال اضافه کرد: استقلال در این فصل لیاقت قهرمانی را دارد. شاگردان جواد نکونام در این فصل روند خوبی را از ابتدا پشت سر گذاشته‌اند و تنها باخت آبی‌ها با ناداوری رقم خورد. اگر داور آن اشتباه بزرگ را انجام نمی‌داد و یک پنالتی به سپاهان هدیه نمی‌کرد استقلال باز هم بدون باخت جام را بالای سر می‌برد.

نوری افزود: متاسفانه می‌بینم برخی‌ انتقاد می‌کنند که چرا استقلال با اختلاف یک گل برنده می‌شود. اینها که چنین مسائلی را بیان می‌کنند دنبال حاشیه‌سازی و جوسازی هستند. استقلال به پیروزی و کسب سه امتیاز نیاز دارد و نباید به چنین مسائلی که برای بهم ریختن آرامش تیم مطرح می‌شود، توجهی داشته باشد.

نکونام در برنابئو به کاسیاس گل زد/ پرسپولیسی‌ها موزه رئال را هم ندیده‌اند!

وی ادامه داد: در هفته گذشته مدیران و مسئولان پرسپولیس مصاحبه‌های حاشیه‌ای علیه استقلال انجام دادند. مصاحبه‌هایی که با واقعیت فرسنگ‌ها فاصله دارد. آنها خودشان می‌دانند در این فصل چقدر لطف داوران نصیب پرسپولیس شده است و چند امتیاز بابت این اتفاقات کسب کرده‌اند. مگر قرار نبود افردی که مصاحبه می‌کنند و یا باشگاه‌هایی که بیانیه می‌نویسند با جریمه‌های سنگین روبه‌رو شوند؟ چرا فدراسیون فوتبال در قبال باشگاه پرسپولیس سکوت کرده و هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد؟

نکونام در برنابئو به کاسیاس گل زد/ پرسپولیسی‌ها موزه رئال را هم ندیده‌اند!

بازیکن اسبق استقلال در واکنش به کُری یکی از پیشکسوتان پرسپولیس که مدعی شده است «وقتی سرمربی استقلال در اوساسونا بازی می‌کرد، این تیم همیشه برای بقا می‌جنگید» نیز گفت: وقتی جواد نکونام در اوساسونا بازی می‌کرد لالیگا بهترین لیگ دنیا بود. نکونام در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو موفق شد دروازه ایکر کاسیاس را باز کند. پرسپولیسی‌ها تا حالا موزه رئال مادرید را از نزدیک ندیده‌اند اما سرمربی استقلال دروازه این تیم را در مادرید باز کرده است. علاوه بر این، هنوز یادمان نرفته است که وقتی رونالدو با النصر به ایران آمد تمام پرسپولیسی‌ها برای دیدن او و بازیکنان این تیم برای پیراهنش صف کشیدند که البته دست خالی برگشتند اما نکونام بارها در لالیگا مقابل رونالدو و لیونل مسی بازی کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha