۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۳۶
کد خبر: 80623687
T T
۰ نفر

شگفتي شركت سوييسي از پيشرفت صنعت نفت ايران

۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۳۶
کد خبر: 80623687

تهران - نماينده يك شركت سوييسي شركت كننده در هجدهمين نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي، نسبت به پيشرفت چشمگيري كه صنعت نفت ايران به دست آورده است، ابراز شگفتي كرد.

به گزارش ایرنا، 'دنیل والكر ' مدیر فروش منطقه ای شركت سوییسی سلپك، نسبت به گستردگی و پیشرفت صنایع ایران، به ویژه صنعت نفت ابراز شگفتی كرد.

وی كه نخستین بار است در نمایشگاه نفت شركت می كند، برخورد مردم ایران را بسیار محترمانه توصیف و اعلام كرد از هم اكنون، خود را دوست مردم ایران می داند.

شركت سلپك، از تولیدكنندگان معتبر محصولات الكترونیكی است و نمایندگان آن برای تثبیت جایگاه خود در ایران و جلوگیری از عرضه محصولات تقلبی، تصمیم به حضور مستقیم در بازار ایران گرفته اند.

بنا بر گزارش پایگاه اطلاع رسانی شانا، مقر اصلی سلپك در سوییس است و در كشورهای آلمان، لهستان، فرانسه، اسپانیا، سنگاپور و مالزی كارخانه و شعبه هایی دارد. این شركت پیش از این در ایران، محصولات خود را به پیمانكاران پروژه های پارس جنوبی عرضه می كرده است.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران كه از ٢٩ فروردین آغاز به كار كرده بود امروز به كار خود پایان داد.

چهار روز فعالیت این نمایشگاه به ترتیب با عنوان های «تولید ملی و شكست تحریم ها (توسعه صنایع بالادستی)»، «امنیت انرژی، امنیت اقتصادی»، «خودكفایی و خودباوری در صنعت نفت ایران (صدور دانش فنی و ساخت داخل)» و «تنوع بخشی سبد درآمدی كشور (تولید و صادرات فرآورده های نفتی و پتروشیمی)» نام گذاری شده است.

اقتصام/1594

سرخط اخبار اقتصاد