بازدید رییس سازمان ملی بهره‌وری از نمایشگاه "ایران بهره‌ور"

تهران- ایرنا-  رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران، پیش از آغاز همایش ملی بهره‌وری، از نمایشگاه ایران بهره‌ور بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، "میرسامان پیشوایی" امروز (دوشنبه) در این بازدید که جمعی دیگر از مسئولان دستگاه‌ها نیز حضور داشتند، دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی کشوری و همچنین استانی را در حوزه بهره‌وری مورد بازدید قرار داد.
وی در جریان این بازدید با بیان اینکه مسیر خوبی در دولت مردمی در حوزه بهره‌وری طی شده است، گفت: نشانه این موضوع، شاخص‌های بهره‌وری ارتقا یافته و رشد اقتصادی ناشی از آن است.

بازدید رییس سازمان ملی بهره‌وری از نمایشگاه "ایران بهره‌ور"


پیشوایی، منابع انسانی، فناوری، سرمایه و مدیریت را چهار عامل اصلی تاثیرگذار بر موضوع بهره‌وری عنوان و تاکید کرد: نهضت ملی بهره‌وری را باید در سرتاسر کشور شکل دهیم و در همین راستا از دستگاه‌های اجرایی دعوت کرد که به گسترش چتر تنظیم‌گری بهره‌وری بپردازند.
وی در عین حال خواستار حذف سیاست‌های مانع بهره‌وری و تقویت سیاست‌های تسهیلگر در این زمینه شد.
گفتنی است: معطلی برای دریافت مجوزهای دولتی ارتقای بهره‌وری، از جمله مشکلات مطرح شده از سوی دستگاه‌ها و شرکت کنندگان در نمایشگاه بود.

بازدید رییس سازمان ملی بهره‌وری از نمایشگاه "ایران بهره‌ور"


به گزارش ایرنا، همایش ملی بهره‌وری ایران امروز (دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت‌ماه) با حضور مسئولان در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز شد.
در این همایش دو روزه سخنرانان به بحث و بررسی مسائل مختلف از جمله رشد اقتصادی از محل ارتقای بهره‌وری، ارتقای بهره‌وری مبتنی بر مشارکت مردم و تحقق شعار سال خواهند پرداخت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha