۲۱ بهمن ۱۳۹۱، ۱۳:۱۵
کد خبر: 80536723
T T
۰ نفر
كعبي:يوم الله 22 بهمن روز پاسخ ملت به سخت گيري و توطئه دشمنان است

قم ـ عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه حضور مردم در شرايط فشار و سخت گيري دشمنان همواره با نشاط و پرشور بوده است تصريح كرد: يوم الله 22 بهمن روز پاسخ كوبنده و قاطعانه ملت به سخت گيري و توطئه دشمنان است.

حجت الاسلام و المسلمین 'عباس كعبی' روز شنبه در گفت و گو با ایرنا ادامه داد: ملت مومن، انقلابی و ولایتمدار ایران در 34 سال گذشته با عزت، افتخار و صلابت در راه تحكیم باورها و ارزش های اسلامی همواره حضوری پرشور داشته است.

وی با بیان اینكه ملت ایران در سال های گذشته با شعار 'استقلال آزادی، جمهوری اسلامی' حضور خود را اعلام كرده است افزود: سلیقه های گوناگون روز 22 بهمن را پاس داشته و به رغم توطئه و تبلیغات منفی دشمنان با قدرت و هماهنگ حضور خود را اعلام می كنند.

كعبی گفت: روز 22 بهمن روز وفاداری به اسلام، انقلاب، امام(ره) و شهدا است و روزی است كه ملت ایران مجددا بیعت و پیروی خود را از مقام ولایت و انزجار خود را از امریكا، صهیونیسم و استكبار جهانی اعلام می كند.

وی با تاكید بر اینكه ملت ایران در این روز اقتدار، معنویت و عزت خود را به رخ مستكبرین عالم می كشد تصریح كرد: یوم الله 22 بهمن روز امریكا ستیزی است و مردم مجددا در این روز بر آرمان ها و ارزشهای خود تاكید می كنند.

كعبی گفت: مردم بر اساس احساس تكلیف شرعی و ملی خود در این روز حضوری با نشاط خواهند داشت و با این حضور خود كه دفاع از ولایت است برخی بداخلاقی های سیاسی را نیز محكوم می كنند.ك/3

569/ 550/

سرخط اخبار استان‌ها