دعوت شورای هماهنگی از مردم قم برای حضور در مراسم سوگواری شهادت رئیس جمهور

قم- ایرنا- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم در اطلاعیه‌ای از مردم این استان برای حضور در ۲ مراسم سوگواری شهادت رئیس جمهور و هیات همراه در سانحه بالگرد در استان آذربایجان شرقی که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود، دعوت کرد.

در این اطلاعیه که روز دوشنبه نسخه‌ای از آن دراختیار ایرنا قرار گرفت ،‌آمده‌است:‌ شهادت سیدالشهدا خدمت و خادم الرضا شهید آیت الله دکتر رئیسی و همراهان ایشان محضر امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری تسلیت عرض کرده و از عموم مردم انقلابی و قدرشناس قم دعوت می‌شود در عزای این شهدای گرانقدر، خادمین ملت و انقلاب شرکت کنند.

اطلاعیه حاکیست:‌ زمان برگزاری این تجمع‌ها امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام شده و تجمع مردمی اول بعد از نماز ظهر و عصر در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در این اطلاعیه آورده‌است: مراسم بزرگداشت دیگری امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر ترتیب خواهد یافت.

به گزارش ایرنا ،‌آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی ‌همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha