۹ دی ۱۳۹۱، ۸:۵۷
کد خبر: 80476552
T T
۰ نفر
حماسه 9 دي تجلي عظمت انقلاب اسلامي و ملت ايران است

قم - عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: حماسه 9 دي انقلاب سوم مردم ايران عليه استكبار جهاني و مزدوران داخلي آنها و تجلي عظمت انقلاب اسلامي و ملت ايران است.

حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان كرد: در شرایطی كه بسیاری از خواص با سكوت خود مردود شده بودند، ملت ایران با حضور هوشیارانه در صحنه، افتخار بزرگی را نصیب خود كردند.

وی تصریح كرد: حماسه 9 دی به دلیل اینكه باعث عظمت اسلام و انقلاب شده، از ایام الله است و باید آن را روز تجلی اراده و قدرت خداوند دانست.

وی ادامه داد: در شرایطی كه بسیاری از خواص جامعه كه دارای ید طولایی در مسائل سیاسی و فرهنگی بوده در غبار فتنه دچار تردید شده و سكوت شدند، ملت ایران با بصیرت كامل، خطرات را درك و دشمنان را ناامید كرد.

رجبی اظهار داشت: وقتی مردم احساس كرده اند كه دشمنان اصل انقلاب، ارزش های اسلام و اهل بیت (ع) را مورد هدف قرار داده اند، بی درنگ وارد صحنه شده و دشمنان را در تمام نقشه ها و طراحی های خود ناكام كردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین حماسه 9 دی را باعث تجدید حیات انقلاب اسلامی دانست و گفت: كسانی كه سال ها تجربه انقلاب مخملی را برای براندازی نظام كسب كرده بودند، در سایه حضور مردم در صحنه، رسوا شده و ماهیت درونی آنها نیز برای مردم آشكار شد.

رجبی خاطرنشان كرد: شناخت ماهیت درونی برخی از چهره های به سادگی امكان پذیر نبود، اما در جریان فتنه سال 88، خداوند ماهیت درونی آنها را برای همگان آشكار كرد.

وی ادامه داد: 9 دی روز تجدید بیعت مردم با ولایت فقیه و سمبل مبارزه با استكبار جهانی بود و این حادثه بسیاری از مزدوران داخلی استكبار را شوكه كرد.

7401/1535

سرخط اخبار استان‌ها