۱۲ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۲۵
کد خبر: 80397739
T T
۰ نفر

حضرت آيت الله ملك حسيني به ملكوت اعلي پيوست

۱۲ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۲۵
کد خبر: 80397739
حضرت آيت الله ملك حسيني به ملكوت اعلي پيوست

شيراز - حضرت آيت الله حاج سيد كرامت الله ملك حسيني سحرگاه امروز جمعه در شيراز و در آستانه عيد ولايت مولايش امير المومنين علي(ع) به رحمت ايزدي پيوست .

به گزارش ایرنا ، آیت الله ملك حسینی نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان كهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری و تولیت مدرسه علمیه خان شیراز مدتی بود كه به دلیل عارضه جسمی تحت درمان قرار داشتند.

براساس این گزارش دفتر نهاد نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس با انتشار اطلاعیه ای ارتحال این عالم ربانی را تسلیت گفته است .

در این اطلاعیه كه صبح جمعه به ایرنا نمابر شد آمده است : ضمن عرض تسلیت و تاثر فراوان از ضایعه مولمه ارتحال عالم عامل ، عارف واصل ، فقیه اهل بیت عصمت و طهار ت (ع)روحانی شجاع و مجاهدی بصیر ابوالشهید حضرت آیت الله آقای حاج سید كرامت الله ملك حسینی طاب ثراه در گذشت آن فقیه وارسته را به پیشگاه مبارك حضرت ولی الله الاعظم (عج)، عموم مراجع تقلید عظام بویژه رهبر معظم انقلاب ، علما اعلام ، مردم شریف استانهای كهگیلویه و بویراحمد و فارس و علی الخصوص بیت رفیع ملك حسینی خاصه آقا زادگان گرامی ، تسلیت عرض می نماییم .

در این اطلاعیه امده است : سوابق مبارزاتی و مجاهدت های خاص ایشان در دوران قبل از انقلاب و در زمان تثبیت نظام مقدس اسلامی و حفظ آرمانهای امام شهدا بر كسی پوشیده نیست .

این اطلاعیه آورده است :از خصایص بارز ایشان جدیت در بحث و در س و دلدادگی به تربیت طلاب علوم دینی و بسط و گسترش مكتب فقه جعفری بود كه تا ایام پایانی زندگانی پرخیر و بركت ایشان باقی مانده بود.

در این اطلاعیه از عموم دوستداران و علاقمندان به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهار ت (ع)جهت شركت در مراسم تشییع و بزرگداشت آن فقیه عالیقدر دعوت شده است .

این اطلاعیه مكان و زمان آیین های تشییع این عالم وارسته را صبح روز شنبه چهاردهم آبانماه راس ساعت 10صبح از مدرسه علمیه خان واقع در گود عربان به طرف حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع)شاهچراغ و همچنین برگزاری آیین تشییع جنازه ایشان را در روز یكشنبه چهاردهم آبانماه راس ساعت 9و 30دقیقه صبح از محل مصلی عید فطر واقع در بلوار عدل یاسوج اعلام كرده است . ك/2

7374/667

سرخط اخبار استان‌ها