۱۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۳:۲۶
کد خبر: 82966651
T T
۰ نفر
دختران آذربایجان شرقی عازم مسابقات كشوری سپك تاكرا شدند

مراغه- ایرنا- رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه از اعزام دو تیم به نمایندگی از آذربایجان شرقی جهت شركت در مسابقات سپك تاكرای قهرمانی دختران كشور در زنجان خبرداد.

مهدی نوائی روز سه شنبه در مراسم بدرقه این تیم ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دو تیم برای اولین بار و در قالب تیم های عبدی مراغه و كمیته سپك تاكرای هیات انجمن های ورزشی عازم این رقابت ها شدند.
وی ادامه داد: 11 بازیكن زیر 18 سال به همراه مربی و دو سرپرست به نمایندگی از آذربایجان شرقی در این رقابت ها به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
وی گفت: اداره ورزش و جوانان حمایت از ورزش های همگانی و قهرمانی در بخش بانوان را راهبرد اصلی خود دانسته و در این راستا تلاش می كند.
رئیس كمیته سپك تاكرای آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: تیم های اعزامی از آذربایجان شرقی پس از گذشت كمتر از یك سال از تشكیل آنها اولین حضور در مسابقات كشوری را تجربه خواهند كرد.
غلامرضا عبدی افزود: بازیكنان تیم عبدی مراغه را آیدا امانی، هانیه نجد صداقت، نسا صلاحی، محدثه سلامتی، آذر جمشیدی و شیما ملازاده و بازیكنان تیم كمیته سپك تاكرای انجمن های ورزشی را معصومه روستا، فاطمه احمدیان، زهرا نباتی، حدیث میرزائی و زهرا رستمی تشكیل می دهند.
وی ادامه داد: آیلا نصرتی به عنوان مربی و لیلا صحفی و لیلا عبدی به عنوان سرپرست این تیم ها را در این مسابقات همراهی می كنند.
وی اضافه كرد: مسابقات سپك تاكرای قهرمانی جوانان كشور در بخش دختران از فردا به مدت سه روز و به میزبانی زنجان برگزار می شود.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 كیلومتری تبریز، مركز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487

سرخط اخبار استان‌ها