۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۳۷
کد خبر: 82159441
T T
۰ نفر
نماز جمعه مهم ترين خاكريز نفوذ ناپذير دشمنان اسلام هست

اردبيل - ايرنا - امام جمعه نير گفت: نماز جمعه مهم ترين خاكريز نفوذ ناپذير دشمنان اسلام هست.

به گزارش ايرنا ، حجت الاسلام ميكائيل مقدسي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه نير با اشاره به اينكه نماز جمعه قرارگاه ايمان ، تقوا و بصيرت است افزود: نماز جمعه در جمهوري اسلامي ايران يك سنگر است.
او اظهار كرد: پس از پيروزي انقلاب اسلامي و احياي نماز جمعه توسط حضرت امام خميني (ره) هم اكنون شاهد اقامه نماز جمعه در بيش از 700 نقطه از ايران اسلامي هستيم و اين نعمت و موهبتي است بزرگ كه ثمرات و نتايج آن در جامعه بسيار قابل توجه است.
امام جمعه نير در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه تريبون و امام جمعه كاملاً مستقل است گفت: اين نهاد به صورت مستقيم زير نظر مقام معظم رهبري فعاليت كرده و جايگاهي براي مطرح كردن مسائل و مشكلات مردم و جامعه است.
او در ادامه به مساله توليد كه از سوي مقام معظم رهبري مورد تاكيد است اشاره كرد و افزود: توليد كنندگان بايد توليدات خود را به حد استاندارهاي جهاني نزديك كند تا توليدات آنها در بازار به فروش برسد.
وي همچنين اظهار كرد: دريافت هاي نجومي نشانه تجمل و اشرافي ‌گري و خيانت به آرمان هاي انقلاب است و غفلت هاي گذشته بايد جبران شود و مردم از دولت و مسوولان انتظار دارند تا نتيجه عملي اين جريان مشخص شود.
حجت الاسلام مقدسي افزود: مردم انتظار دارند برخورد جدي با چنين حركت ‌ها و اقداماتي انجام شود تا ديگر عده‌ اي به خود جرات ندهند تا دستشان را به جيب اين ملت گذاشته و برداشت‌ هاي غيرقانوني داشته باشند.
خطيب جمعه نير از مسوولان نيز خواست جلوي خيانت ها را در پروژه هاي عمراني نير را در ابتداي كار بگيرند و اجازه هرگونه سوء استفاده را از آنها سلب كنند.
شهرستان نير در 30 كيلومتري جنوب اردبيل قرار دارد.
7116/6018

سرخط اخبار استان‌ها