۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۷
کد خبر: 85474306
T T
۲۱ نفر

برچسب‌ها

تشدید نظارت بر ساخت مسکن ملی در استان اردبیل

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۷
کد خبر: 85474306
تشدید نظارت بر ساخت مسکن ملی در استان اردبیل

اردبیل - ایرنا _ مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: کارگروه نظارت شورای فنی بر فرآیند تولید و ساخت مسکن ملی در این استان به دقت نظارت دارد.

به گزارش ایرنا، علی اسلامی روز یکشنبه در جریان بازدید اعضای کارگروه نظارت از مسکن ملی اردبیل اظهار کرد: در بازدید از مسکن ملی سعی می‌شود واحدهای احداثی شهرک شهید سلیمانی به صورت فنی و تخصصی مورد توجه قرار گیرد تا نقاط ضعف و قوت آن ارزیابی شده و پیشنهادهای لازم هم به شورای فنی ارائه شود.

وی با اشاره به رویکرد نظارتی و میدانی شورای فنی از مسکن ملی افزود: تاکید ما بر این است تا جلسات شورای فنی در محل اجرای طرح‌های عمرانی برگزار شود تا بتوانیم به صورت عملیاتی و کارگاهی ایرادها و نواقص موجود طرح‌ها را یادآور شویم.

مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: کارگروه نظارت شورای فنی امسال نظارت بر سه طرح مهم و اساسی استان اعم از راه آهن، پایاب سد خدا آفرین و مسکن ملی را مورد توجه قرار داده تا با بازدیدهای مکرر از این طرح‌ها امکان ارائه خدمات بهتر فنی و مهندسی و رفع ایرادهای این طرح‌ها قبل از افتتاح فراهم شود.

اسلامی بیان کرد: کارگروه نظارت یکی از کارگروه های اصلی شورای فنی استان است که در هر جلسه نتیجه بازدیدها و نشست های تخصصی خود را ارائه می‌کند تا زمینه برای بهبود فرآیند ساخت و ساز و اعمال نظر کارشناسی با همراهی مهندسان و متخصصان امر ایجاد شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha