۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۵۹
کد خبر: 82054827
T T
۰ نفر
خلخال نيازمند زيرساخت هاي لازم براي توسعه است

اردبيل - ايرنا - امام جمعه خلخال گفت: ايجاد زيرساخت هاي لازم در اين شهرستان راه را براي توسعه همه جانبه منطقه از جمله صنعت گردشگري آن هموار خواهد كرد.

به گزارش ايرنا ، حجت الاسلام امير رشتبري در خطبه هاي نماز جمعه خلخال افزود: تا زماني كه زيرساخت هاي لازم توسعه از جمله راه هاي مناسب ارتباطي و امكانات رفاهي و گردشگري مناسب در خلخال و مناطق مختلف اين شهرستان ايجاد نشده توسعه صنعت گردشگري كه يكي از عوامل توسعه اقتصادي هر منطقه است در خلخال دور از انتظار خواهد بود.
او با تبريك و گراميداشت سالروز ملي شوراها گفت: در بحث توسعه صنعت گردشگري خلخال انتظار از شهردار و شوراي اسلامي بيش از ساير مسوولان است.
خطيب جمعه خلخال اظهار كرد: در صورت تلاش شهردار و اعضاي شوراي اسلامي خلخال براي زيبا سازي شهر ، ايجاد امكانات رفاهي و تفريحي از جمله سرويس هاي بهداشتي مناسب در چند نقطه از شهر و راه اندازي كمپ هاي اسكان موقت مسافران در كنار افزايش تعداد گردشگران خلخال زمان ماندگاري مسافران را نيز به دليل افزايش سطح امكانات رفاهي در شهر افزايش مي دهد.
امام جمعه خلخال همچنين با اشاره به ركود موجود در بازار خلخال توسعه صنعت گردشگري براي رونق دوباره بازار اين شهر را ضروري دانست و مسوولان منطقه به ويژه شهردار و اعضاي شوراي اسلامي خلخال را به توجه جدي به اين امر فراخواند.
امام جمعه خلخال در بخش ديگري از سخنان خود با تاكيد بر لزوم اجرايي شدن سياست هاي كلي اقتصاد مقاومتي همراه با اقدام و عمل و تحقق خواسته مقام معظم رهبري در سال جاري گفت: تكيه بر توانمندي هاي توليد كنندگان داخلي و حمايت از آنها با مصرف كالاهاي داخلي در كنار حل بخشي از مشكلات تحريم هاي خارجي توان اقتصادي توليد كنندگان و مردم كشور را افزايش مي دهد.
شهرستان خلخال در 105 كيلومتري جنوب اردبيل قرار دارد.
7119/6018

سرخط اخبار استان‌ها