۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۳۵
کد خبر: 82241536
T T
۰ نفر
اعلام آمادگي دانشجويان انقلابي براي سخنراني پيش از خطبه هاي نماز جمعه  البرز

كرج-ايرنا- مسئول سياسي بسيج دانشجويي استان البرز گفت: بسيج دانشجويي استان آمادگي خود را براي برنامه ريزي و حضور دانشجويان در تريبون نماز جمعه هاي استان را اعلام كرده است.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي بسيج دانشجويي استان البرز، مصطفي حسني روز شنبه با بيان اينكه بسيج دانشجويي استان البرز هم در همين راستا 14 فقره نامه تنظيم و به دفاتر ائمه جمعه استان ارسال كرده است، افزود: اين اقدامات در اجراي توصيه هاي مقام معظم رهبري به دانشجويان در ماه مبارك رمضان انجام مي شود.
وي با بيان اينكه يكي از توصيه هاي مهم مقام معظم رهبري مساله تبيين بوده و مساله تبيين را به عنوان نياز اساسي جمهوري اسلامي ياد كردند، افزود: از كارهاي اصلي قشر فرهيخته، مؤمن و انقلابي جامعه امروز اين است كه مسائل را خوب بفهمد، تحليل صحيح ارائه داده و آن را به اطلاع جامعه برساند و همين امر مسئوليت دانشجويان انقلابي را چند برابر مي­كند.
حسني به ديگر توصيه هاي مقام معظم رهبري اشاره كرد و گفت: يكي ديگر از توصيه هاي مهم معظم له حضور فكري، بياني و فيزيكي دانشجويان در مسائل مهم كشور بود.
وي بيان داشت: رهبر انقلاب فروند كه هم دوستان انقلاب و هم دشمنان انقلاب، بايد مواضع شما را در مسائل مهم كشور بدانند.
مسئول سياسي بسيج دانشجويي استان البرز با اشاره به اينكه يكي از توصيه هاي رهبر معظم انقلاب سخنراني دانشجويان در پيش از خطبه نماز جمعه بود، گفت: معظم له فرمودند در سخنراني هاي قبل از خطبه هاي نماز جمعه برنامه ريزي كنند، دانشجوهايي كه اهل حرف زدن هستند، از طرف جمع پشتيباني شوند و متن هاي خوبي تهيه كنند و در نماز جمعه قبل از خطبه هاي نماز جمعه كه حالا مسئولين مي­روند و صحبت مي­كنند يك فصلي هم براي دانشجوها گذاشته بشود.
حسني افزود:دراجراي منويّات رهبرمعظم انقلاب مبني بر حضور دانشجويان و تبيين مسائل كشور، شاهد حضور دانشجويان در تريبون نماز جمعه در مناطق مختلف تهران و بعضاً ديگر استان ها بوديم كه بركات خوبي هم در پي داشته است.
وي با بيان اينكه بسيج دانشجويي استان البرز هم در همين راستا 14 فقره نامه تنظيم و به دفاتر ائمه محترم جمعه استان ارسال كرده است، گفت: بسيج دانشجويي استان البرز آمادگي خود را جهت برنامه ريزي و حضور دانشجويان در تريبون نماز جمعه هاي استان را اعلام نموده است.
وي در پايان اظهار اميدواري كرد كه با پيگيري­ هايي كه در حال انجام مي­باشد و با كمك و راهنمايي­هاي ائمه بزرگوار جمعه، شاهد حضور دانشجويان مؤمن و انقلابي در اين سنگر مهم انقلاب خواهيم بود كه اين حضور به فضل خداوند متعال آثار و بركات ارزشمندي براي نظام و انقلاب خواهد داشت.
6156/ 6155 خبرنگار: نوشين طهماسبي** انتشار دهنده: محمد عزيزپور

سرخط اخبار استان‌ها