۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۸:۱۰
کد خبر: 81957507
T T
۰ نفر

ملت ايران مردمي از جنس شور و شعور و حماسه

۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۸:۱۰
کد خبر: 81957507
ملت ايران مردمي از جنس شور و شعور و حماسه

كرج - ايرنا - ملت ايران در حالي خود را براي برپايي هر چه با شكوه تر جشن سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي و ورود به سي و هشتمين بهار آزادي، آماده مي كند كه امروز تدابير نظام به مدد ايستادگي آنان، بارقه هاي اميد به آينده را تابناك تر از گذشته نمايان كرده است.

سي و هفت سال پيش در چنين روزهايي ملت ايران با ايستادگي در مقابل استبداد و خلق حماسه اي جاويد در تاريخ، به پيروزي دست يافت و اين پيروزي ها در طول تاريخ پرافتخار انقلاب اسلامي همچنان استمرار يافته و از مردم ايران ملتي حماسه ساز در پيش چشم جهانيان به نمايش گذاشته است.
دكتر حسن روحاني رئيس جمهوري بر اين موضوع تاكيد كرد كه رهبري امام راحل و ايستادگي ملت آنچنان سريع، جامع و پرجاذبه بود كه موجب غافلگيري قدرت هاي جهاني در برابر يك قدرت نوظهور و بزرگ ديني و پيروزي مردم شد.
ملت ايران كه سال ها فشار قدرت هاي زورگوي جهان و تحريم جنگي 8 ساله و تحريم هاي ظالمانه را با ايستادگي پشت سرگذاشتند، امروز در نبردي نابرابر در مقابل مستكبران جهان ثمره مقاومت خود را مشاهده كردند
اكنون كه پس از سال ها تحريم و با پشتوانه هدايت هاي عالمانه رهبر معظم انقلاب و به همت دولت تدبير و اميد پيروزي ارزشمند ديگري برغم تلاش هاي جهاني و منطقه اي براي شكست آن، نصيب ملت ايران شده است، گام ها را بلندتر برداشته و به سوي قله هاي عزت و اقتدار فزون تر حركت مي كنند.
گام بعدي دراين مسيرافتخارآميز حل مشكلات اقتصادي كشور با اين نيرو و پشتوانه مردمي است تا با تحقق خواسته مقام معظم رهبري مبني بر همدلي و همزباني دولت و ملت، اين گام نيز با سرافرازي برداشته شود.
تا كنون مردم انقلاب را با پافشاري بر آرمان هاي آن حفظ كرده و خواستار پياده شدن اصول انقلاب اسلامي شده اند و دولت نيز در تلاش است، بر اساس خواسته اين مردم مشكلات را حل كند تا نظام اسلامي به عنوان الگويي از تدبير و اميد و همدلي و همراهي دولت و ملت، در جهان بدرخشد.
مردم ايران كه همواره اثبات كرده اند از جنس شور و شعور و حماسه هستند، در بزنگاه ها با حضور خود انقلاب اسلامي را بيمه كرده و روحيه خدمتگزاران خود را مضاعف كرده اند و امروز اين صحنه سياسي تماشاگراني از سراسر جهان دارد تا تداوم پايبندي ملت به آرمان هاي امام راحل (ره) و انقلاب اسلامي را ببينند.
دورانديشي ملت ايران همواره دوستان انقلاب اسلامي را خشنود و دشمنان را ناكام گذاشته است. حماسه سازي خلق و خوي ملت ايران است و نمي توان توصيف ملت ايران را حرف هاي شعاري دانست.
اين آزمون چندان دور نيست همين فردا و در راهپيمايي 22 بهمن اثبات خواهد شد كه انقلاب اسلامي به مدد پشتيباني اين مردم، زنده و پويا است و در پي آن آزموني ديگر در هفتم اسفند.
رهبر انقلاب اسلامي در ديدار فرماندهان و جمعي از كاركنان نيروي هوايي و پدافند هوايي ارتش، 22بهمن و انتخابات را دو عيد پرمضمون ملت ايران دانستند و تاكيد كردند كه حضور همگاني مردم در انتخابات هفتم اسفند به عنوان خوني تازه، عزت و اقتدار ايران و نظام را بيمه و اهداف دشمن حيله گر غدار را خنثي مي كنند.
ايشان تاكيد كردند:‌ حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن در 37 سال گذشته، حضور جسمي همراه با اراده و عزم، محبت و پشتيباني بوده است و امسال نيز به فضل الهي حضور مردم در خيابان ها، چشمگير و دشمن شكن و مأيوس كننده بدخواهان خواهد بود.
رئيس جمهوري هم ضمن دعوت از عموم مردم براي حضور يكپارچه و پرشور در راهپيمايي٢٢ بهمن، تاكيد كرد كه انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شوراي اسلامي نيز با حضور حداكثري و آگاهانه مردم برگزار مي شود تا برگ افتخار ديگري براي نظام جمهوري اسلامي بيافرينند.
حضور پرشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفندماه مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري، اين پيام را در بر دارد كه ملت ايران پايمردتر و استوارتر پاي انقلاب خود ايستاده است.
1535

سرخط اخبار استان‌ها