۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۷:۵۶
کد خبر: 81793411
T T
۰ نفر
دولت يازدهم با اعتدال كشور را در مسير درست هدايت مي كند

كرج -ايرنا- استاندار البرز گفت: دولت يازدهم با اعتدال كشور را نجات داد و برنامه هاي تغيير شرايط چند سال گذشته را يك به يك به اجرا گذاشته و كشور را در مسير درست هدايت مي كند.

به گزارش ايرنا، از پايگاه اطلاع رساني استانداري البرز، سيدحميدطهايي روز شنبه در ديدار اعضاي شوراي حزب اعتدال توسعه در استان البرز، افزود: تحولي كه دولت تدبير و اميد در اين مقطع ايجاد كرده، بسيار روشن است.
وي ادامه داد: آثار تحريم ها حتي بعد از مذاكرات نيز تداوم دارد و شرايط كنوني به جهت تصميمات اشتباهي است كه در دوره هاي قبل گرفته شده اما با اين وجود دولت يازدهم توانسته برغم وجود مشكلات فراوان، گام هاي مؤثري بردارد.
استاندار البرز با اشاره به نزديك بودن به انتخابات، بر مشاركت احزاب سياسي تأكيد كرد و گفت: فضايي در كشور حاكم است كه با حفظ خط و مشي ها در چارچوب نظام جمهوري اسلامي، احزاب حمايت مي شوند.
طهايي با تأكيد بر اينكه احزاب با توجه به مشي سياسي خود دغدغه داشته باشند، افزود: شعارهاي عوام فريبانه نبايد فضا را به نفع سودجويان تغيير دهد؛ و در اين بين اين احزاب و گروه هاي سياسي هستند كه با افزايش نشاط انتخاباتي و تحركات بيشتر بايد مانع از تحقق ساير اهداف شوند.
استاندار البرز خاطرنشان كرد: در تجربه انتخابات سال 92، اين مردم بودند كه به دكتر روحاني و دولت تدبير و اميد رأي دادند و در شرايط امروز اين احزاب هستند كه با تلاش بيشتر و افزايش شور انتخابات، مي توانند آمار مشاركت مردمي در پاي صندوق هاي رأي را افزايش دهند.
وي يادآور شد: اين استان با ضعف هاي فراوان اقتصادي در شرايطي با امكانات زير صفر شكل گرفت و علاوه بر فقدان زيرساخت هاي ابزاري براي تشكيل يك استان، البرز در محروميت برخورداري از نيروي انساني و افراد متخصص نيز بوده و هست.
طهائي با انتقاد از نظام تحول اداري در دولت قبل گفت: بكارگيري افراد غيرمتخصص از دوره هاي قبل در دستگاه هاي اجرايي، فقدان سازماندهي تجهيزات و امكانات نامناسب اداري، ضعف در پايه هاي مديريتي و كارشناسي موجب شده تا نگاه ها هنوز در اين استان در حد محلي محدود و محصور باقي بماند.
استاندار البرز افزود: اين استان يك سند توسعه و فرابخشي نداشت و به محض ورود به استان تكميل طرح مطالعاتي سند آمايش سرزميني پيگيري شد و اكنون در مراحل پاياني آن قرار داريم.
وي، تعيين تكليف وضعيت پروژه هاي ملي اين استان در تكميل راه هاي نيمه تمام، توسعه خطوط حمل و نقل ريلي، پيگيري وضعيت اشتغال، رسيدگي به سرانه هاي بهداشتي و درماني، گاز رساني به مناطق محروم، موضوع انتقال زندان ها، رسيدگي به معضلات و آسيب هاي اجتماعي، توسعه شبكه خدمات دولت الكترونيك را از جمله برنامه هاي محوري از بدو آغاز بكار خود در استانداري البرز برشمرد.
در ابتداي اين ديدار رئيس شوراي حزب اعتدل توسعه در استان البرز ضمن تببين ديدگاه هاي حزبي و برنامه هاي انجام شده، گزارشي از فعاليت‌ها و اقدامات انجام شده ارائه داد و تحزّب راه تجربه شده دنيا براي تعميق تدريجي مردم سالاري، ايجاد فرهنگ الفباي اعتدال،نگاه ويژه حزب به توسعه طرح هاي بهداشتي و درماني با بكارگيري ظرفيت خيرين سلامت و راهكارهايي براي گسترش برنامه هاي حمل و نقل عمومي، توجه به مسائل فرهنگي، اقتصادي در استان از جمله موضوعات طرح شده از سوي اعضاي شوراي حزب اعتدال توسعه البرز در ديدار با استاندار البرز بود.
8029/1535

سرخط اخبار استان‌ها