۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۲۷
کد خبر: 82427917
T T
۰ نفر
معاون استاندار بوشهر: تاريخ همواره به نيكي از آيت الله هاشمي ياد خواهد كرد

بوشهر- ايرنا - معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استانداري بوشهر گفت:سوابق درخشان آيت الله هاشمي رفسنجاني ، به همراه همدلي ، همراهي و وقار سياسي كه در انقلابي‌گري داشتند، در جايگاهي است كه تاريخ از ايشان همواره به نيكي ياد خواهد كرد.

به گزارش ايرنا روابط عمومي استانداري بوشهر، يكشنبه به نقل از عبدالكريم گراوند در جلسه هماهنگي مراسم چهلمين روز ارتحال آيت الله هاشمي رفسنجاني در بوشهر با تسليت ايام فاطميه اظهارداشت:نقش و تاثيرگذاري رئيس فقيد مجمع تشخيص مصلحت نظام در كشور و جامعه اسلامي غير قابل انكار است.
وي باشاره به اينكه مراسم چهلمين روز ارتحال آيت الله هاشمي در بوشهر برگزار مي‌شود يادآورشد:يار امام و رهبري در پيشبرد اهداف و برنامه‌هاي امام(ره) و انقلاب اسلامي از شخصيت‌هاي طراز اول نظام بودند.
وي افزود: بدون شك تاثيرات آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در تشكيل انقلاب اسلامي در دوران مبارزات و پس از پيروزي انقلاب، از ذهن و زبان هيچ ايراني انقلابي نخواهد رفت.
گراوند اظهارداشت:در راستاي برگزاري مراسم چهلمين روز ارتحال آيت الله هاشمي رفسنجاني، تدابير و برنامه‌ريزي لازم براي برگزاري آئين يادبود انجام شده است.
وي گفت: در راستاي برگزاري اين مراسم از ظرفيت هاي مردمي و سازمان هاي مردم نهاد در استان بوشهر بهره گيري شود تا بستر حضور باشكوه مردم در مراسم آيت الله هاشمي رفسنجاني فراهم شود.
گراوند اضافه كرد: همچنين اطلاع‌رساني لازم از سوي صدا و سيماي مركز بوشهر، تبليغات محيطي و استفاده از ظرفيت فضاي مجازي و رسانه اي ، جهت دعوت مردم به مراسم چهلمين روز ارتحال آيت الله هاشمي رفسنجاني در بوشهر انجام شود.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهرياري ** انتشار دهنده: اكبر اقبال مجرد

سرخط اخبار استان‌ها