تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶

ایلام- ایرنا - معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه دهلران از تغییر ساعات کار نانوایی‌های این شهرستان در سه شیفت در فصل تابستان و بر اثر گرمای هوا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مجید نادری" روز دوشنبه در نشست کارگروه آرد و نان شهرستان دهلران، با اشاره نزدیک شدن به فصل تابستان و افزایش دما هوا بر ضرورت تغییر ساعت کار نانوایی‌های این شهرستان تاکید کرد.

وی تصریح کرد: از این پس ساعت کار نانوایی‌ها در نوبت صبح از ساعت پنج تا هفت صبح و در نوبت ظهر از ساعت ۹ تا ۱۲ و در نوبت بعدازظهر از ساعت ۱۷ تا ۲۰ خواهد بود.

معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه دهلران افزود: با توجه به فصل گرما این تصمیم در راستای تسریع در خدمت به مردم انجام شده است.

نادری گفت: نان همواره بر روی سفره مردم است و باید همه ما تلاش کنیم نانی که روی سفره مردم قرار می‌گیرد نانی با کیفیت باشد و نباید اجازه بدهیم نانوایی‌های متخلف نان بی‌کیفیت به مردم عرضه کنند.

وی از کارگروه آرد و نان شهرستان خواست با نظارت‌های مستمر بر نانوایی‌ها، با نانوایی‌های متخلف با کسر سهمیه آرد به صورت جدی و قاطع برخورد شود و در صورت نیاز از فعالیت نانوایی‌های متخلف جلوگیری کنند.

نادری از بخشداران خواست جلسات کارگروه آرد و نان را برگزار و نظارت لازم انجام را دهند.

معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه دهلران تصریح کرد: جهاد کشاورزی به عنوان دبیرخانه کارگروه آرد و نان موضوعات مرتبط با این حوزه را باید پیگیری کند.

نشست کارگروه آرد و نان شهرستان دهلران به ریاست معاون برنامه ریزی فرماندار و با حضور سایر اعضا برگزار شد.

دهلران در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مرکز استان ایلام قرار دارد.

گرمای تابستان در این شهرستان به بیش از ۴۵ درجه می رسد.