اراک - ایرنا - مدیرکل استاندارد استان مرکزی گفت: کارشناسان اداره‌کل استاندارد این استان از آهن فروشی‌ها و مراکز عرضه تیرآهن، میلگرد، نبشی، ناودانی و لوله‌های گازی در سطح استان بازدید و بازرسی به عمل آوردند.

«سید سعید میرنظامی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، بیان کرد: کارشناسان واحد نظارت بر اجرای استاندارد استان مرکزی از مراکز عرضه آهن آلات در سطح بازار بازرسی بعمل آوردند و وضعیت این بازار و تخلف‌های احتمالی مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: بازرسی‌ها از مراکز عرضه آهن‌آلات استان صورت پذیرفت، کنترل میدانی آهن‌آلات در محل مراکز عرضه که شامل کنترل وزن، طول، آج و نیز بررسی نشانه‌گذاری بر روی شاخه میل‌گرد، لوله گاز، نبشی، تیرآهن و برچسب قیمت درج شده بر روی بندیل‌ها از جمله موارد مورد بررسی بود.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی خاطر نشان کرد: جلوگیری از تضییع حقوق مصرف‌کنندگان و ممانعت از عرضه محصولات غیر استاندارد در استان از جمله هدف این بازدیدها است که به صورت مستمر و دوره‌ای انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه شکایت بابت عرضه آهن‌آلات غیر استاندارد را از طریق شماره تلفن ۱۵۱۷ به این اداره کل اطلاع دهند که موارد توسط کارشناسان مورد بررسی قرار بگیرد.