کرج – ایرنا- هزاران تن از قشرهای مختلف مردم استان البرز امروز جمعه در حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح به خیابان ها آمدند.

به گزارش ایرنا، مردم ولایتمدار و انقلابی استان البرز پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه با تشکیل صف های به هم پیوسته در خیابان های این استان ، پاسخ سخت فرزندان ایران اسلامی به شرارت دشمن صهیونیستی را مورد حمایت قاطع خود قرار دادند.

راهپیمایان البرزی در شهرستان های ساوجبلاغ ،طالقان ، نظرآباد ، اشتهارد ، فردیس ، چهارباغ و کرج با سردادن شعارهای کوبنده مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل ، عملیات وعده صادق توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با کمک ارتش جمهوری اسلامی ایران را نمونه بارزی از اقتدار و صلابت ملت ایران برشمردند.

در کلانشهر کرج راهپیمایان ازمصلای امام خمینی (ره) تا امامزاده حسن (ع) با در دست داشتن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران و تصاویر عملیات وعده صادق به خاطر این عملیات غرورآفرین به سرور و شادمانی پرداختند و از نیروهای پاسداران انقلاب و سایر نیروهای مسلح تشکر و قدردانی به عمل آوردند.

راهپیمایان کرج در این مراسم با سردادن شعارهای این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده ، مرگ برآمریکا ، مرگ براسرائیل و مرگ انگلیس آمادگی خود را برای مقابله با تهدیدات جبهه استکباری اعلام داشتند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه ای در حمایت از عملیات وعده صادق و محکومیت جنایات صهیونیست ها در منطقه به ویژه غزه قرائت شد که با تکبیر مردم بندهای آن تائید شد.