زنجان - ایرنا - نمازگزاران در زنجان پس از آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در حمایت از پاسخ مشروع و عملیات وعده صادق سپاه پاسداران راهپیمایی کردند.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، نمازگزاران زنجانی پس از اقامه نماز جمعه از محل مصلی خاتم الانبیا (ص) تا میدان رسل را پیمودند و در این راهپیمایی از عملیات موشکی غرور آفرین وعده صادق حمایت و از نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کردند.

افراد حاضر در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، پرچم سپاه پاسداران و همچنین پرچم فلسطین و سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» حمایت خود را از عملیات موشکی-پهپادی «وعده صادق» اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه - ۲۶ فروردین ماه - با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد. در جریان این پاسخ تنبیهی و متقابل بیش از ۲۸۰ موشک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد که اکثر آن ها به هدف اصابت کرده است. ایران پس از این پاسخ تنبیهی به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اگر دست از پا خطا کنند، سیلی بعدی محکم‌تر خواهد بود.