تهران- ایرنا- تیم فوتبال لیورپول موفق شد در چارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس با نتیجه 2 بر یک برایتون را مغلوب کند و به صدر جدول صعود کند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های لیورپول و برایتون در چارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۹ دقیقه در ورزشگاه آنفیلد با قضاوت دیوید کوت برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک لیورپول به پایان رسید.

تیم میهمان بازی را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه ۲ موفق شد خیلی زود گل اول را به ثمر برساند. آدینگرا با یم حرکت عالی توپ را به محوطه جریمه لیورپول رساند و در ادامه به مقابل پای ولبک افتاد. او بدون درنگ در لبه محوطه جریمه شوتی محکم را روانه دروازه لیورپول کرد و توپ دور از دستان دروازه‌بان جوان به تور چسبید.

در دادامه در دقیقه ۲۷ لوئیز دیاز موفق شد با تیزهوشی و فرار از آفساید گل تساوی را به ثمر برساند. این پایان کار نبود و محمد صلاح در دقیقه ۶۵ کامبک لیورپول را کامل کرد، پاس استادانه مک‌الیستر در بین مدافعین به صلاح رسید و این بازیکن اب یک ضربه پای چپ دقیقه گل دوم را به ثمر رساند.

با این نتیجه لیورپول با 67 امتیاز به صدر جدول صعود کرد و باید منتظر نتیجه بازی آرسنال مقابل منچسترسیتی باشد، در مقابل برایتون با 42 امتیاز در رتبه نهم ایستاد.