خرم آباد - ایرنا - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: پیش فروش بلیط اتوبوس سفرهای نوروزی از امروز ۱۷ اسفند بصورت حضوری و غیر حضوری آغاز شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، رضا عبدی روز پنجشنبه اظهار کرد: طرح نوروزی جابجایی مسافران ، به مدت ۲۳ روز از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ انجام می شود.

وی عنوان کرد: پیگیری و نظارت مستمر بر فروش بلیط های نوروزی با حضور کارکنان این اداره کل انجام می شود و ۵۰ درصد ظرفیت تمامی ناوگان تحت پوشش برای ایام نوروز با رعایت ضوابط، مقررات و بخشنامه‌های مرتبط پیش فروش می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مستمر با انجمن های صنفی فعال در حوزه مسافربری گفت: در این جلسات نسبت به انجام سرویس‌های منظم، جایگزینی ناوگانی که در مبداء یا مقصد سفر بدلیل نقص فنی قادر به انجام سفر نمی باشند، توقف هنگام اذان در نمازخانه ها و مجتمع های خدمات رفاهی موجود تاکید شده است.

عبدی ادامه داد: ۱۶۵ دستگاه اتوبوس، ۲۲۷ دستگاه مینی بوس و ۴۲۹ دستگاه سواری ناوگان حمل و نقل عمومی لرستان برای انجام سفرهای نوروزی ساماندهی و پایش شده اند.

وی از شهروندان خواست تهیه بلیط های نوروزی خود را هرچه سریع تر انجام دهند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل از جمله گران فروشی یا عدم ارائه بلیط، موارد را با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها مطرح نمایند.