یزد- ایرنا- فرماندار بافق از آغاز ساخت، تکمیل و افتتاح ۱۰ طرح آموزشی در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری بافق، " ابوالقاسم دهقان " از افتتاح آموزشگاه‌های شهید اکرمی و شهید شاهپورزاده خبر داد و گفت: ساخت سه آموزشگاه جدید نیز در دهه فجر آغاز می‌شود.

وی با تاکید بر پیگیری مسائل مربوط به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها و معادن شهرستان بافق گفت: تکمیل مدارس نیمه تمام طالقانی و خیری رضائیان و همچنین ساخت و تکمیل تجهیزات مدارس ۲۲ بهمن، پیروزی و ۲ آموزشگاه جدید در ۲ نقطه دیگر شهر در برنامه قرار گرفته و باید هرچه زودتر اقدامات مربوطه انجام شود.

این مسئول اظهار کرد: در مورد آموزشگاه ۲۲ بهمن مقرر شد در اسرع وقت تجهیزات آموزشگاه جمع آوری و با حضور مدیر آموزشگاه و اعضای شورای دانش آموزی در روز ۱۱ بهمن، آموزشگاه قدیمی تخریب و آغاز عملیات عمرانی برای ساخت مدرسه جدید شروع شود.

دهقان با تاکید بر ایجاد فضاهای جدید آموزشی در شهرستان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ یادآور شد: امیدواریم با همکاری شرکت‌ها و معادن و همراهی اداره کل نوسازی مدارس استان ۲ آموزشگاه نوآوران برای سال تحصیلی آینده آماده‌سازی شود.

فرماندار بافق گفت: برنامه شورای آموزش و پرورش شهرستان این است که تا پایان سال ۱۴۰۲ طرح‌های نیمه تمام آینده سازان، کوثر و پاسداران و طرح توسعه تلاش و هنرستان شهدای دانش آموز به اتمام برسد.خ

اختصاص سه هزار مترمربع ایزوگام برای مدارس، تکمیل زمین چمن مصنوعی آموزشگاه شهید سلیمانی، تامین اعتبار سه میلیارد ریال برای بهسازی سیستم سرمایشی و گرمایش مدارس، تامین اعتبار برای تجهیز کارگاه‌های هنرستان تلاش و تکمیل زمین چمن مصنوعی مدارس حجاب و شهید دهستانی از دیگر موارر مورد پیگیری در شهرستان بافق است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.