کرج - ایرنا - رییس اداره دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ گفت: یک واحد غیرمجاز عمل آوری گوشت و ضایعات مرغ در منطقه کردان این شهرستان کشف و تعطیل شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی ساوجبلاغ، «فردین حسین زاده» روز دوشنبه در تشریح این خبر افزود: بازرسان دامپزشکی ساوجبلاغ روز گذشته در انجام نظارتهای بهداشتی بر فرآورده های خام دامی در فروشگاههای عرضه مواد پروتئینی در سطح شهرستان، یک واحد غیرمجاز عمل آوری گوشت و ضایعات مرغ در منطقه کردان را شناسایی کردند.

وی اظهار کرد: پس از هماهنگی با مراجع انتظامی و قضایی نسبت به ورود در این واحد متخلف اقدام و ۲.۵ تن اقلام مختلفی شامل گوشت مرغ ، کله ، اسکلت و ضایعات مرغ را که در حال عمل آوری بود کشف و ضبط شد.

وی اظهار کرد: طی این عملیات ضمن پلمپ محل، افراد ذیربط توسط پلیس آگاهی بازداشت شدند و کالاهای توقیفی بدلیل فساد و فقدان هویت بهداشتی اعمال قانون شدند.

رییس دامپزشکی ساوجبلاغ گفت: متاسفانه عده ای فرصت طلب، برای سود جویی بیشتر، مبادرت به اقدامات خلاف قانون کرده و با تقلب و استفاده از مواد غذایی تاریخ گذشته و یا ضایعات آنها با تغییر شکل ظاهری محصول و عرضه به مردم ، سلامت آنها را به خطر می اندازند.

وی در ادامه از هموطنان خواست تا مواد پروتیینی خود را از مراکز شناسنامه دار خریداری کنند و در صورت مشاهده و یا هر گونه شک و تردیدی در خصوص فعالیت غیر مجاز مراکز زیر زمینی مراتب را به دامپزشکی گزارش دهند.