گچساران- ایرنا- امام جمعه گچساران گفت: شهدا برای کشور عزت آفرین هستند و ادامه راه آنان تحقق آرمان های انقلاب است.

حجت الاسلام سید امین الله حجازی روز پنجشنبه در آیین عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدای گچساران به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر افزود: ملت بزرگ ایران در ۴۴ سال گذشته در برابر توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی ایستاده و امتحان خود را بارها پس داده‌اند.

وی افزود: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا، به‌عنوان کشوری امن، مقتدر و باعزت در سراسر عالم به شمار می‌رود.

حجازی با اشاره به فداکاری ها و ایثارگری های ملت ایران در دوران انقلاب گفت: انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب در بین انقلاب های صورت گرفته در جهان است.

امام‌جمعه گچساران تصریح کرد: امنیت کنونی ایران اسلامی مرهون خون شهدای والامقام است و بر همه اقشار مختلف مردم لازم است که همواره از خانواده شهدا دلجویی و با آنان دیدار کنند.

حجازی، با تأکید بر اینکه ادامه راه شهدا همان تحقق آرمان‌های انقلاب است گفت: استقلال ایران اسلامی نتیجه ازخودگذشتگی شهداست و شهدا با باور به انقلاب اسلامی و دفاع از این مرزوبوم جان خود را دادند و ما هم وظیفه‌داریم در سنگر دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد امنیت پایدار راه آنان را ادامه دهیم.

گلزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس گچساران به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر با حضور بسیجیان و مسئولین غبارروبی و عطرافشانی شد.

در این آیین رژه خودرویی از سپاه ناحیه گچساران تا گلزار مطهر شهدای این شهرستان انجام شد.