کرج - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: اعضای باند کلاهبرداری که با جعل سند املاک اقدام به فروش آن ها به ۱۰ نفر از شهروندان کرده بودند توسط پلیس آگاهی این استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی ارجاع چندین فقره پرونده کلاهبرداری از طریق جعل سند و فروش املاک غیر به شهروندان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه متوجه شدند که کلاهبرداران ابتدا سند برخی از املاک را جعل کرده و سپس آن را بین خود چند دست مبایعه می کردند و با پایین گذاشتن قیمت ملک طعمه های خود را شناسایی و از این طریق اقدام به ۱۰ فقره کلاهبرداری کرده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه سه نفر از کلاهبرداران شناسایی و در چند عملیات جداگانه همه آنها دستگیر شدند.

نادربیگی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به انجام ۱۰ فقره کلاهبرداری ملکی به ارزش حدود ۱۶۰ میلیارد ریال اقرار کردند.

کشف انبار دپو خرما و برنج در کرج

فرمانده انتظامی البرز از شناسایی یک انبار ذخیره بیش از ۲۳ تن خرما و سه و نیم تن برنج قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان کرج در این استان خبر داد.

سردار حمید هداوند اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان به همراه کارشناسان اداره صمت در اجرای طرح های بازدید از انبارهای نگهداری کالاهای اساسی یک انبار ذخیره بیش از ۲۳ تن خرما و حدود ۳ هزار و۵۰۰ کیلو گرم برنج قاچاق را در شهر کرج شناسایی کردند.

وی افزود: ارزش کالاهای مکشوفه توسط کارشناسان حدود ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است و در این زمینه یک نفر دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به مراجع ذیربط معرفی شد.

هداوند عنوان کرد: پلیس برای تحقق شعار در سال جاری برنامه های جدی برای مبارزه با قاچاق کالا دارد تا از این طریق نقش خود را در این زمینه ایفا کند.