کرج - ایرنا -  « جشن پرچم بالاست»  ویژه دانش آموزان  ورزشکار در راستای « پویش البرز قوی » به همت معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، از امروز شنبه در کرج آغاز شد.

 معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز  در حاشیه این جشن  به خبرنگار ایرنا گفت: این برنامه فرهنگی - ورزشی با هدف به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست دانش آموزان به مدت چهار روز اجرایی شده است.
سید مسلم رییسی افزود: برنامه مذکور  در نواحی چهارگانه  آموزش و پرورش کرج به یاد امام (ره ) و شهدا و همچنین افتخار به پیشرفت ها و دستاوردهای کشور در ۴۳ سال گذشته به اجرا درآمده است.
وی   بیان داشت: این برنامه با همراهی صدا و سیمای استان البرز ضبط و پخش می شود تا همه مردم  روحیه افتخارآفرینی ، شور و نشاط  را در بین دانش آموزان نسبت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی و وطن عزیزمان ایران ببینند.
 معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه البرز رنگین کمان اقوام ایرانی است، خاطرنشان کرد: برنامه فرهنگی – ورزشی پرچم بالاست همچنین  وحدت و مودت بین اقوام  ایرانی را به تصویر می کشد.
وی ادامه داد: این برنامه پیام مسرت بخشی را برای همگان مخابره می کند که همه اقوام می‌توانند زیرسایه جمهوری اسلامی با صفا و آرامش در کنار یکدیگر زندگی کرده و برای پیشرفت کشور تلاش کنند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرزتاکید کرد: دشمنان در تلاشند بین ارزش ها و باورهای دینی با استفاده از ابزارهای مختلف فاصله ایجاد کنند.

وی یاد آورشد: این جشن باهدف حمایت از تیم ملی فوتبال در جام جهانی برگزار شده است.
استان البرز ۵۲۰ هزار دانش آموز دارد.