۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۲۱
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84939640
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشن " پرچم بالاست "  ویژه دانش آموزان  ورزشکار در کرج آغاز شد

کرج - ایرنا -  « جشن پرچم بالاست»  ویژه دانش آموزان  ورزشکار در راستای « پویش البرز قوی » به همت معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، از امروز شنبه در کرج آغاز شد.

 معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز  در حاشیه این جشن  به خبرنگار ایرنا گفت: این برنامه فرهنگی - ورزشی با هدف به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست دانش آموزان به مدت چهار روز اجرایی شده است.
سید مسلم رییسی افزود: برنامه مذکور  در نواحی چهارگانه  آموزش و پرورش کرج به یاد امام (ره ) و شهدا و همچنین افتخار به پیشرفت ها و دستاوردهای کشور در ۴۳ سال گذشته به اجرا درآمده است.
وی   بیان داشت: این برنامه با همراهی صدا و سیمای استان البرز ضبط و پخش می شود تا همه مردم  روحیه افتخارآفرینی ، شور و نشاط  را در بین دانش آموزان نسبت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی و وطن عزیزمان ایران ببینند.
 معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه البرز رنگین کمان اقوام ایرانی است، خاطرنشان کرد: برنامه فرهنگی – ورزشی پرچم بالاست همچنین  وحدت و مودت بین اقوام  ایرانی را به تصویر می کشد.
وی ادامه داد: این برنامه پیام مسرت بخشی را برای همگان مخابره می کند که همه اقوام می‌توانند زیرسایه جمهوری اسلامی با صفا و آرامش در کنار یکدیگر زندگی کرده و برای پیشرفت کشور تلاش کنند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرزتاکید کرد: دشمنان در تلاشند بین ارزش ها و باورهای دینی با استفاده از ابزارهای مختلف فاصله ایجاد کنند.

وی یاد آورشد: این جشن باهدف حمایت از تیم ملی فوتبال در جام جهانی برگزار شده است.
استان البرز ۵۲۰ هزار دانش آموز دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha