ورامین- ایرنا- امام جمعه شهرستان ورامین گفت: تلاش و ایثار ارزشمند کادر درمان در ایام شیوع ویروس کرونا که باعث وضعیت مناسب امروز و حفاظت از جان شهروندان شد، قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سیدمرتضی محمودی روز پنجشنبه در دیدار رئیس شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان شهید مفتح ورامین اظهار داشت: کادر درمان در ایام شیوع ویروس کرونا با جان و دل به مردم خدمت کرده و اجازه ندادند تا این بیماری گسترش یافته و جان افراد را با خطر مواجه کند.
وی گفت: ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان در ایام کرونا باعث شد تا امروز شرایط بسیار مناسبی در جامعه حاکم باشد و این مهم با تلاش دولت در تأمین نیازهای مراکز درمان و واکسن مورد نیاز کشور شرایط را برای زندگی عادی فراهم کرده است.
آیت الله محمودی افزود: پزشکان و پرستاران با وجود کمبود برخی از امکانات، جهادی بزرگ را انجام دادند و آحاد جامعه باید از این عزیزان قدردانی کنند.
وی با تقدیر از تلاش پرسنل شبکه بهداشت و بیمارستان شهید مفتح ورامین اظهار داشت: مجموعه مسئولین شهرستان ورامین تلاش دارند تا سطح کیفی تنها بیمارستان دولتی ورامین با همراهی و همت خیرین سلامت ارتقاء یافته و سطح سلامت این دیار را که زحمات زیادی برای انقلاب اسلامی کشیده را افزایش دهند.
رئیس بیمارستان شهید مفتح ورامین نیز در این دیدار اظهار داشت: پرسنل بیمارستان شهید مفتح ورامین خدمت‌رسانی به مردم دیار ۱۵ خرداد را برای خود افتخار و جهاد سلامت برای می‌دانند و برای ارتقای سطح کیفی خدمت رسانی به مردم تلاش خواهند کرد.
محمد اعلایی تصریح کرد: کادر درمان پرستاران بیمارستان در دوران کرونا از جان و وقت خود مایه گذشتند تا مردم در آرامش باشند و بیماران را با بهترین وضعیت خدمت رسانی به سلامت خود باز گردانند.
وی با تقدیر از خیرّین سلامت افزود: مجمع خیرین بیشترین دلسوزی را داشته اند و ساختمان ۴ هزارمترمربعی کلینیک سلامت را طی ۴ سال احداث و تجهیز کردند و هم اکنون نیز بدنبال ساخت بخش سی سی یو جدید هستند.
شهرستان ورامین از دو بیمارستان دولتی شهید مفتح و بیمارستان تأمین اجتماعی ۱۵ خرداد برخوردار است.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.