اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: بهترین راه مقابله و پیروزی در جنگ نرم علیه دشمنان که در سال‌های اخیر نیز افزایش یافته، توجه هرچه بیشتر به مقوله ایثار و شهادت و تقویت آن است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدرضا مُرتضوی، عصر شنبه در شورای سیاستگذاری کُنگره بزرگداشت ٢۴ هزار شهید استان اصفهان در استانداری افزود: در مسیر مقابله با دشمنان هیچ راهی جز راه یاد شده وجود ندارد که همواره نیز باید بر استمرار آن تاکید کنیم.

وی اضافه کرد: این روزها همگان بر نقش و تاثیر پرداختن به شهدا و ایثارگری اذعان دارند بنابراین ما نیز باید در این راه بیش از گذشته پُرقدرت ظاهر شویم.

استاندار اصفهان ادامه داد: هر کجا در عرصه‌های مختلف ایثار و شهادت بهتر وارد شدیم و در راه تقویت این فرهنگ کوشا بودیم خداوند نیز بهترین نعمات را به ما داده است.

مرتضوی اظهار داشت: هر کجا و هر زمان که از مرام و منش شهدا و ایثارگران فاصله گرفتیم، آن توفیقاتی را که باید بدست می‌آوردیم، از دست  دادیم.

وی گفت: یکی از بهترین راهکارها برای ایجاد حس تعلق و ارائه آموزه‌های مرتبط با دوران دفاع مقدس و شهادت و ایثار به نسل جوان، برگزاری کُنگره‌های مرتبط است که می‌تواند نقش قابل توجهی در ارائه اطلاعات و حقایق هشت سال جنگ تحمیلی و تحکیم فرهنگ آن داشته باشد.

استاندار اصفهان با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره تصریح کرد: همگان باید از چنین برنامه‌های فرهنگی نهایت استفاده را ببرند.

به گزارش ایرنا، کُنگره بزرگداشت ۲۴ هزار شهید استان اصفهان قرار است سال آینده در شهر اصفهان برگزار شود.