سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران برخلاف خیال خام دشمنان و به برکت خون شهدا، مردم ولایتمدار و شهیدپرور و نیروهای جان بر کف نظامی و انتظامی، مظهر اقتدار و امنیت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز پنجشنبه در مراسم رژه نیروهای نمونه مسلح استان کردستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در سنندج اظهار داشت: خطاب به کسانی هنوز در خواب تحقق اهداف شوم خود هستتد و گروهگ ها و عناصر زبون و مزدوری که در طول ۴۰ سال در خدمت اهداف دشمنان بودند، عرض می‌کنم که ایران اسلامی در اوج اقتدار و قدرت بازدارندگی است.

وی تاکید کرد: دشمنان و عناصر مزدور آنان گمان نکنند که اگر امروز نسبت به احساسات جوانان و نوجوانان در مقاطع مختلف، خویشتنداری می‌شود، به معنای عقب نشینی از آرمان ها و نشانه ضعف است، بلکه نظام اسلامی روز به روز قدرتمندتر می‌شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی آماده دفاع همه جانبه از ملت و آسایش مردم هستد، ادامه داد: رژیم بعث با حمایت قدرت‌های استکباری به زعم باطل خود می‌خواست شعله انقلاب اسلامی را خاموش کند اما ایثارگری رزمندگان و مقاومت ملت ایران، اجازه نداد یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست بیگانگان بیفتد.

زارعی کوشا گفت: خواسته دشمن در دفاع مقدس نه تنها محقق نشد، بلکه این دوران تبدیل به نقطه قوت کشورمان شد، همان وعده‌ای که قرآن کریم به مجاهدان راه حق و حقیقت داده است.

وی دفاع مقدس را گنجینه عطیم و ارزشمند ایران اسلامی دانست و افزود: این جنگ نابرابر، داشته های ارزنده کشورمان را که شاید برخی به آن واقف نبودند نمایان ساخت.

استاندار کردستان تاکید کرد: برای همگان ثابت شد که روحیه توحیدی، اعتقاد راسخ به خداوند و پیروی از راه و منش پیامبر(ص) و اهل بیت و ولایت مطلقه فقیه، مسیری است که در آن شکست معنا ندارد.

زارعی کوشا یادآور شد: گرامیداشت دفاع مقدس بزرگداشت همه ارزش ها و جوانان و نوجوانانی است که با عزم راسخ و اعتقاد به خداوند متعال، در میدان نبرد حق علیه باطل حاضر شدند و برای کشور افتخار آفریدند.

در این مراسم یگان‌های نمونه نیروهای مسلح استان کردستان از مقابل جایگاه رژه رفتند و توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

از ۳۱ شهریور تا ششم مهر ماه به هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.