قرچک- ایرنا- به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با حضور محسن منصوری استاندار تهران، کارخانه تولید محصولات چرمی در شهرستان قرچک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار شهرستان قرچک در آئین بهره‌برداری از این واحد تولیدی گفت: شهرک صنعتی قرچک به دلیل برخورداری از زیرساخت‌های مناسب و ظرفیت‌های از جمله نزدیکی به پایتخت، همجواری با راه‌آهن سراسری تهران- مشهد و دسترسی به محور قم – گرمسار با استقبال سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مواجه شده و تعداد زیادی از واحدهای صنعتی در این منطقه اقتصادی مستقر شده و یا در حال احداث می‌باشند.
 

علیرضا فاتحی‌نژاد افزود: کارخانه سپهر صنعت چرم که به تولید محصولات چرمی از جمله کیف، کفش و سایر مصنوعات چرمی می‌پردازند با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال راه اندازی شده و برای ۴۰ نفر شغل ایجاد کرده است.


عملیات احداث پست برق ۶۳/۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی قرچک آغاز شد
فرماندار قرچک همچنین با اشاره به آغاز عملیات احداث پست برق ۲۰/۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی قرچک گفت: یکی از مهمترین نیازهای شهرک صنعتی قرچک و صنایع مستقر در این منطقه اقتصادی، دسترسی به برق پایدار است که با همت دولت سیزدهم، مقدمات احداث پست ۲۰/۶۳ کیلوولت آن فراهم شده است.

وی گفت: این طرح مهم با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۳۵۰ میلیارد ریال احداث شده و با تکمیل و بهره‌برداری از آن برق پایدار مورد نیاز صاحبان صنایع تأمین می‌شود.
شهرستان قرچک با بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.