کارخانه تولید محصولات چرمی با حضور استاندار تهران در قرچک افتتاح شد

قرچک- ایرنا- به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با حضور محسن منصوری استاندار تهران، کارخانه تولید محصولات چرمی در شهرستان قرچک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار شهرستان قرچک در آئین بهره‌برداری از این واحد تولیدی گفت: شهرک صنعتی قرچک به دلیل برخورداری از زیرساخت‌های مناسب و ظرفیت‌های از جمله نزدیکی به پایتخت، همجواری با راه‌آهن سراسری تهران- مشهد و دسترسی به محور قم – گرمسار با استقبال سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مواجه شده و تعداد زیادی از واحدهای صنعتی در این منطقه اقتصادی مستقر شده و یا در حال احداث می‌باشند.
 

علیرضا فاتحی‌نژاد افزود: کارخانه سپهر صنعت چرم که به تولید محصولات چرمی از جمله کیف، کفش و سایر مصنوعات چرمی می‌پردازند با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال راه اندازی شده و برای ۴۰ نفر شغل ایجاد کرده است.

کارخانه تولید محصولات چرمی با حضور استاندار تهران در قرچک افتتاح شد


عملیات احداث پست برق ۶۳/۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی قرچک آغاز شد
فرماندار قرچک همچنین با اشاره به آغاز عملیات احداث پست برق ۲۰/۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی قرچک گفت: یکی از مهمترین نیازهای شهرک صنعتی قرچک و صنایع مستقر در این منطقه اقتصادی، دسترسی به برق پایدار است که با همت دولت سیزدهم، مقدمات احداث پست ۲۰/۶۳ کیلوولت آن فراهم شده است.

وی گفت: این طرح مهم با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۳۵۰ میلیارد ریال احداث شده و با تکمیل و بهره‌برداری از آن برق پایدار مورد نیاز صاحبان صنایع تأمین می‌شود.
شهرستان قرچک با بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha