تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار تصویری دختر یازده ساله فلسطینی که در بمباران اخیر رژیم صهیونیستی مجروح شده، گفت: عالم در محاصره حقیقت است و امپراتوری رسانه‌ای غربی نمی‌تواند نابودی رژیم کودکُش را به تاخیر بیاندازد.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی روز - سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱- تصویری از رهف خلیل سلمان کودک فلسطینی را که در بمباران‌های اخیر رژیم صهیونیستی مجروح‌شده، روی تخت بیمارستان خوابیده و دستش را با علامت پیروزی نشان می‌دهد، در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشت: تصاویر رهف خلیل سلمان دختر یازده ساله که در بمباران اخیر غزه یک دست و پاهایش را از دست داده دل هر انسانی را به درد می آورد. خبری که در سکوت خبری رسانه‌های دنیا شنیده نشد.

اسماعیلی تصریح کرد:‌ عالم در محاصره حقیقت است و امپراطوری رسانه‌ای غربی نمی تواند نابودی رژیم کودک‌کش (صهیونیستی)را به تاخیر بیاندازد.

ارتش رژیم صهیونیستی از عصر جمعه - ۱۴ مرداد ۱۴۰۱- در حملات هوایی و توپخانه‌ای سه روزه خود به مناطق مختلف نوار غزه، دست‌کم ۴۵ نفر از جمله ۱۵ کودک و ۲ زن فلسطینی را شهید و بیش از ۳۶۰ نفر دیگر از جمله دهها کودک را زخمی کرد، اما با قبول آتش بس، شکست در این حمله را عملا پذیرفت.