امپراتوری رسانه‌ای غربی نمی‌تواند نابودی رژیم کودک‌کُش صهیونیستی را به تاخیر بیاندازد

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار تصویری دختر یازده ساله فلسطینی که در بمباران اخیر رژیم صهیونیستی مجروح شده، گفت: عالم در محاصره حقیقت است و امپراتوری رسانه‌ای غربی نمی‌تواند نابودی رژیم کودکُش را به تاخیر بیاندازد.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی روز - سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱- تصویری از رهف خلیل سلمان کودک فلسطینی را که در بمباران‌های اخیر رژیم صهیونیستی مجروح‌شده، روی تخت بیمارستان خوابیده و دستش را با علامت پیروزی نشان می‌دهد، در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشت: تصاویر رهف خلیل سلمان دختر یازده ساله که در بمباران اخیر غزه یک دست و پاهایش را از دست داده دل هر انسانی را به درد می آورد. خبری که در سکوت خبری رسانه‌های دنیا شنیده نشد.

اسماعیلی تصریح کرد:‌ عالم در محاصره حقیقت است و امپراطوری رسانه‌ای غربی نمی تواند نابودی رژیم کودک‌کش (صهیونیستی)را به تاخیر بیاندازد.

ارتش رژیم صهیونیستی از عصر جمعه - ۱۴ مرداد ۱۴۰۱- در حملات هوایی و توپخانه‌ای سه روزه خود به مناطق مختلف نوار غزه، دست‌کم ۴۵ نفر از جمله ۱۵ کودک و ۲ زن فلسطینی را شهید و بیش از ۳۶۰ نفر دیگر از جمله دهها کودک را زخمی کرد، اما با قبول آتش بس، شکست در این حمله را عملا پذیرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha