تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶

تهران- ایرنا- نمایشگاه «منحنی آب» آثار آبرنگ کامیار صادقی که برآمده از حس و حال درونی هنرمند است، در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری افتتاح شد.

به گزارش ایرنا از حوزه هنری، نمایشگاه نقاشی‌های کامیار صادقی با عنوان منحنی آب امروز- دوشنبه (۲۳ خرداد) در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری افتتاح شد. در این نمایشگاه که آثار آن با موضوع طبیعت و با تکنیک آبرنگ خلق شده‌اند، بیش از ۴۰ تابلوی نقاشی در قطع‌های مختلف به نمایش گذاشته شده است.

کامیار صادقی هنرمند نقاش درباره نمایشگاه منحنی آب گفت: علاقه به کار با تکنیک آبرنگ را از زمان هنرستان با خودم حفظ کرده‌ام و هر زمان فراغتی پیدا می‌شود، به طبیعت می‌روم و نقاشی می‌کنم و هر زمان فرصت خلق اثر نباشد نیز از طبیعت عکس می‌گیرم و بعداً در فرصتی مقتضی، آن زاویه را نقش می‌زنم.

وی با بیان اینکه آثار این نمایشگاه از حس و حال درونی برآمده است، در مورد اینکه آیا نقاشی با تکنیک‌های دیگر را ترجیح می‌دهد یا خیر؟ بیان کرد: فعالیتم به آبرنگ و نقاشی از طبیعت محدود نیست و با هر کار و تکنیکی که ارتباط بگیرم، آن را انجام می‌دهم.

صادقی درباره مدت زمان خلق آثار نمایشگاه منحنی آب اظهارداشت: تعدادی از آثار این نمایشگاه جدید هستند و مابقی آثاری قدیمی هستند اما در هر حال، همگی آثارم حاصل سال‌ها تجربه من در نقاشی از طبیعت است.

وی افزود: به اعتقاد من، در نمایشگاه نقاشی، لزوما نیازی نیست آخرین دستاوردهای هنرمند به نمایش درآید و هر کاری که ارزش دیده شدن دارد، می‌تواند در نمایشگاه به نمایش درآید.

نمایشگاه نقاشی منحنی آب تا یکم تیرماه، شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۸ در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ میزبان علاقه‌مندان است.