۲۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۲۶
کد خبر: 84787315
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عرضه طبیعت در «منحنی آب»

۲۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۲۶
کد خبر: 84787315
عرضه طبیعت در «منحنی آب»

تهران- ایرنا- نمایشگاه «منحنی آب» آثار آبرنگ کامیار صادقی که برآمده از حس و حال درونی هنرمند است، در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری افتتاح شد.

به گزارش ایرنا از حوزه هنری، نمایشگاه نقاشی‌های کامیار صادقی با عنوان منحنی آب امروز- دوشنبه (۲۳ خرداد) در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری افتتاح شد. در این نمایشگاه که آثار آن با موضوع طبیعت و با تکنیک آبرنگ خلق شده‌اند، بیش از ۴۰ تابلوی نقاشی در قطع‌های مختلف به نمایش گذاشته شده است.

کامیار صادقی هنرمند نقاش درباره نمایشگاه منحنی آب گفت: علاقه به کار با تکنیک آبرنگ را از زمان هنرستان با خودم حفظ کرده‌ام و هر زمان فراغتی پیدا می‌شود، به طبیعت می‌روم و نقاشی می‌کنم و هر زمان فرصت خلق اثر نباشد نیز از طبیعت عکس می‌گیرم و بعداً در فرصتی مقتضی، آن زاویه را نقش می‌زنم.

وی با بیان اینکه آثار این نمایشگاه از حس و حال درونی برآمده است، در مورد اینکه آیا نقاشی با تکنیک‌های دیگر را ترجیح می‌دهد یا خیر؟ بیان کرد: فعالیتم به آبرنگ و نقاشی از طبیعت محدود نیست و با هر کار و تکنیکی که ارتباط بگیرم، آن را انجام می‌دهم.

عرضه طبیعت در «منحنی آب»

صادقی درباره مدت زمان خلق آثار نمایشگاه منحنی آب اظهارداشت: تعدادی از آثار این نمایشگاه جدید هستند و مابقی آثاری قدیمی هستند اما در هر حال، همگی آثارم حاصل سال‌ها تجربه من در نقاشی از طبیعت است.

وی افزود: به اعتقاد من، در نمایشگاه نقاشی، لزوما نیازی نیست آخرین دستاوردهای هنرمند به نمایش درآید و هر کاری که ارزش دیده شدن دارد، می‌تواند در نمایشگاه به نمایش درآید.

نمایشگاه نقاشی منحنی آب تا یکم تیرماه، شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۸ در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ میزبان علاقه‌مندان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha