تبریز- ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: خط تولید کیسه‌های پلی پروپیلن با تکنولوژی بالا و سرمایه‌گذاری ۲ میلیون یورویی یک شرکت خصوصی در تبریز راه‌اندازی شد.

صابر پرنیان روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه امروز شاهد وقوع ۲ رویداد مهم صنعتی و تجاری در استان هستیم، اظهار کرد: ظرفیت اسمی تولید این کیسه های پروپیلنی ۱۵ میلیون عدد کیسه در ماه است. 

وی خاطرنشان کرد: این خط تولید با ظرفیت ماهانه ۱۰ میلیون عدد کیسه آغاز به کار کرد. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی همچنین از صادرات اولین محموله بردهای الکترونیکی لوازم خانگی یک شرکت دانش بنیان تبریز به ترکیه به ارزش ۱۰ هزار دلار خبر داد و گفت: صادرات این واحد به زودی افزایش می یابد. 

ارزش صادرات بردهای الکترونیکی لوازم خانگی به ترکیه ۱۰ هزار دلار  بوده است که به زودی افزایش می یابد. 

وی همچنین با تجلیل از مقام کارگر و نقش آنان در توسعه خاطر نشان کرد: کارگران قلب تپنده پیکره صنعت ایران اسلامی هستند و مثل همیشه با گام هایی استوار، اراده ای پولادین و بازوانی پرتوان ضمن تلاش چشمگیر در فتح قله های پرافتخار جبهه تولید و تجارت، همسو با منویات رهبر فرزانه انقلاب در سال "تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین" قدم برمی دارند. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ادامه داد: کارگران آذربایجان شرقی در شکوفایی اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی اهتمام روز افزون دارند.

به گزارش ایرنا، بیش از چهار هزار واحد صنعتی در آذربایجان شرقی فعالند و پارسال در مجموع ۱.۷ میلیارد دلار از آذربایجان شرقی صادرات انجام شد.