تهران- ایرنا- رییس جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری، گفت: برخی می‌گویند فتنه تمام شده در حالی‌که این فتنه‌ها سلسله‌وار و بزرگتر از قبلی بوده است؛ بنابراین حماسه ۹ دی باید زنده بماند تا از فتنه‌های بزرگتر جلوگیری شود.

محمدرضا باهنر روز پنجشنبه با گرامیداشت یوم‌الله ۹‌دی، گفت: فتنه‌گران سال ۱۳۸۸ می‌خواستند با تحمیل هزینه،  جمهوریت و اسلامیت نظام را مورد هدف قرار دهند که پس از مدتی مردم در ۹دی یکجا به میدان‌ آمدند و فتنه را محکوم کردند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین افزود: برخی می‌پرسد فتنه تمام شده و بهتر است آن را رها کنیم در حالیکه این فتنه‌ها سلسله‌وار بود. فتنه سال ۷۸ کوچکتر بود اما سال ۸۸ بزرگتر شد. بنابراین حماسه ۹ دی باید زنده بماند تا از تکرار فتنه‌های بزرگتر و هزینه‌های تحمیلی جلوگیری شود و ان شاء الله خواب‌های آشفته دشمنان تعبیر نشود.

به گزارش ایرنا، حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید و مردم در این حماسه انزجار خود را از اغتشاشگران و دشمنان نشان دادند و بر پیمان خود با ولایت تاکید کردند.

نهم دی در تقویم جمهوری اسلامی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

حاج قاسم یک مکتب است

باهنر همچنین در این گفت و گو به دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری، حاج قاسم یک فرد نیست بلکه یک مکتب است. هر فردی ممکن است از یک پنجره و زاویه با روحیات مرحوم حاج قاسم آشنا باشد. یکی شجاعت او را در میدان‌های نبرد، دیگری اخلاص این شهید را برابر ملت یا تواضع و محبوبیت حاج قاسم را میان خانواده شهدا و فرد دیگر هم سردار سلیمانی را به عنوان یک دیپلمات قوی که با سران قدرتهای بزرگ مذکره می‌کرد و حرف خود را به کرسی می‌نشاند، ببیند.

وی ابراز امیدواری کرد که رسانه‌ها از فرصت برگزاری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برای واکاوی ابعاد مختلف مکتب شهید سلیمانی استفاده کنند.