همدان_ایرنا_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم دولت مردم و حرکت های مردمی است، گفت: انگیزه جدی برای خدمت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مدیران اجرایی استان در این دولت است.

ب‍ه گزارش ایرنا، "مهدی باب الحوائجی" عصر چهارشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی زنان و خانواده استان همدان، افزود: یکی از وظایف و برنامه‌های دولت سیزدهم در راستای حکمرانی خوب، ایجاد نشاط و تحرک اجتماعی و کاهش افسردگی‌های ادواری است که کارگروه اجتماعی اداره آن را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت و کارکرد کارگروه های تخصصی اظهار داشت: مهم‌ترین افرادی که باید برای مسایل اجتماعی تصمیم بگیرند در این کارگروه دور هم جمع شده اند تا با عزمی جزم برای انجام کارهای اجتماعی تلاش کنند.

وی گفت: برهمین اساس حضور مدیران کل در جلسات کارگروه‌های اجتماعی و سیاستگذاری‌ متناظر در سطح استان همدان ضروری است.

معاون سیاسی استاندار همدان افزود: فصل تخصیص بودجه در کشور آغاز شده و دستگاه‌های اجرایی باید حق استان را از اعتبارات وزارتخانه ها در حوزه‌های مختلف جذب کنند. 

به گفته باب الحوائجی، آسیب‌های اجتماعی حوزه بسیار حساسی است و کانال‌های جذب بودجه برای این حوزه باید شناسایی شود.

وی تصریح کرد: مستندسازی یکی از ارکان این کارگروه است که باید اطلاعات آن به صورت واقعی ارائه شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان گفت: ۱۰ پروژه بزرگ و مرتب اجتماعی در ۱۰ شهرستان تابعه استان با هدف رعایت مسائل مختلف اجتماعی و ارتقای سطح کیفی و کمی جامعه تعریف شود تا برنامه های اجتماعی بر اساس آن اجرایی شود.

وی افزود: همه کارگروه‌های تخصصی استان همدان در حوزه های مختلف در حال فعالیت برای بازگشت به فرآیند خود همچون زمان قبل از شیوع کرونا هستند.