مشهد- ایرنا- شهردار مشهد تاکید کرد: به طور قطع به اعضای شورای ششم شهر مشهد و شهردار منتخبشان کمک و با آنها همراهی خواهیم کرد چرا که خادم زائران امام رضا (ع) هستیم و این خدمت رسانی حتی برای یک روز نیز نباید ترک شود.

محمدرضا کلایی، عصر سه شنبه در مراسم افتتاح پل سواره‌رو و بولوار ۴۵متری شهید محسن فخری‌زاده در مشهد افزود: شورای جدید شهر مشهد در آستانه استقرار است و چیزی که به آن نیازمند خواهند بود نداشتن منیت است، خیلی اوقات ما مانع توسعه و پیشرفت هستیم، منیت و خواسته‌های خودمان مانع پیشرفت می شود.

وی اضافه کرد: با نهایت سرعت تا روز آخر تمام تلاشمان را باید بکنیم تا وظایفمان را انجام دهیم.

شهردار مشهد گفت: پروژه‌های شهری از دل مشکلات مردم به وجود می‌آید، حوزه عمران شهرداری درخواست پلیس‌راه و مردم را برای اجرای این پروژه جدی گرفت و شورای شهر مجوز احداث این مسیر را صادر کرد.

 عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این مراسم گفت:اگر قرار بود به مدیریت شهری اعتماد نکنیم بسیاری از طرح ها هنوز در مرحله مناقصه بود اعتماد، پشتیبانی و همراهی باعث شد قدرت بازدهی کار چند برابر شود.

احمد نوروزی افزود:در دوره پنجم راهبردهای خوبی با تدوین برنامه میان مدت انجام شد، شهرداری را با بدهی تحویل گرفتیم و طوری تحویل می‌دهیم‌ که بدهی سر رسید ندارد و خوشحال می‌شویم شورای ششم هم بتواند با موفقیت کارش را انجام دهد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت: عملیات اجرایی این پروژه سال ۹۹ آغاز شد و قرار بود ۲۸۰ روزه این مسیر که شامل ۱.۱ کیلومتر در 2 باند با آیلند فضای سبز و پلی به طول ۸۰ و عرض ۳۰ متر است، به بهره برداری برسد اما ۱۳ روز دیرتر از مدت زمان‌بندی توانستیم پروژه را به انجام برسانیم، که از کسبه و اهالی عذرخواهی می‌کنم.

خلیل الله کاظمی افزود: پل احداث شده در محل سیلاب از ویژگیهای این پروژه است زیرا وضعیت قبلی خطرناک بود و مردم دچار آسیب می‌شدند همچنین ترافیک و تصادفات فراوان به دلیل وجود پایانه در این محل انگیزه اجرای این مسیر بود.

وی ادامه داد: این پروژه با ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار و ۱.۲ هکتار فضای سبز در آن در محل جاده قدیم قوچان،بعد از شهرک ابوذر در بلوار شهید فخری زاده افتتاح شد.