شهردار مشهد:با شورای جدید شهر مشهد همراهی خواهیم داشت

مشهد- ایرنا- شهردار مشهد تاکید کرد: به طور قطع به اعضای شورای ششم شهر مشهد و شهردار منتخبشان کمک و با آنها همراهی خواهیم کرد چرا که خادم زائران امام رضا (ع) هستیم و این خدمت رسانی حتی برای یک روز نیز نباید ترک شود.

محمدرضا کلایی، عصر سه شنبه در مراسم افتتاح پل سواره‌رو و بولوار ۴۵متری شهید محسن فخری‌زاده در مشهد افزود: شورای جدید شهر مشهد در آستانه استقرار است و چیزی که به آن نیازمند خواهند بود نداشتن منیت است، خیلی اوقات ما مانع توسعه و پیشرفت هستیم، منیت و خواسته‌های خودمان مانع پیشرفت می شود.

وی اضافه کرد: با نهایت سرعت تا روز آخر تمام تلاشمان را باید بکنیم تا وظایفمان را انجام دهیم.

شهردار مشهد گفت: پروژه‌های شهری از دل مشکلات مردم به وجود می‌آید، حوزه عمران شهرداری درخواست پلیس‌راه و مردم را برای اجرای این پروژه جدی گرفت و شورای شهر مجوز احداث این مسیر را صادر کرد.

 عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این مراسم گفت:اگر قرار بود به مدیریت شهری اعتماد نکنیم بسیاری از طرح ها هنوز در مرحله مناقصه بود اعتماد، پشتیبانی و همراهی باعث شد قدرت بازدهی کار چند برابر شود.

احمد نوروزی افزود:در دوره پنجم راهبردهای خوبی با تدوین برنامه میان مدت انجام شد، شهرداری را با بدهی تحویل گرفتیم و طوری تحویل می‌دهیم‌ که بدهی سر رسید ندارد و خوشحال می‌شویم شورای ششم هم بتواند با موفقیت کارش را انجام دهد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت: عملیات اجرایی این پروژه سال ۹۹ آغاز شد و قرار بود ۲۸۰ روزه این مسیر که شامل ۱.۱ کیلومتر در 2 باند با آیلند فضای سبز و پلی به طول ۸۰ و عرض ۳۰ متر است، به بهره برداری برسد اما ۱۳ روز دیرتر از مدت زمان‌بندی توانستیم پروژه را به انجام برسانیم، که از کسبه و اهالی عذرخواهی می‌کنم.

خلیل الله کاظمی افزود: پل احداث شده در محل سیلاب از ویژگیهای این پروژه است زیرا وضعیت قبلی خطرناک بود و مردم دچار آسیب می‌شدند همچنین ترافیک و تصادفات فراوان به دلیل وجود پایانه در این محل انگیزه اجرای این مسیر بود.

وی ادامه داد: این پروژه با ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار و ۱.۲ هکتار فضای سبز در آن در محل جاده قدیم قوچان،بعد از شهرک ابوذر در بلوار شهید فخری زاده افتتاح شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha