شیراز- ایرنا- فرماندار شهرستان سپیدان با اشاره به مشارکت ۹۴.۲۸ (۹۴ و ۲۸ صدم) درصدی مردم این شهرستان در انتخابات ۲۸ خردادماه، اسامی منتخبان مردم در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای اردکان و هماشهر را اعلام کرد.

حسن همتی، یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از شمارش آرای اخذ شده در این انتخابات، مهدی فرجی، راضیه صابر اردکانی، صادق صالحی خوشمکانی، یاسر جهانبازی و غلامرضا حبیبی به عنوان منتخبان اصلی شورای شهر اردکان انتخاب شدند.
وی ادامه داد: اسماعیل سخایی اردکانی، محمد زمان اسماعیلی اردکانی و بهنام ملک نسب اردکانی هم به عنوان منتخبان علی البدل شورای ششم شهر اردکان انتخاب شده‌اند.
او اظهار داشت: در شهر هماشهر نیز امین احمدی، مهدی عبادی نژاد، سعید نوروزی، احسان ایزدپناهی خلیلی و نادر رنجبر به عنوان اعضای اصلی و قربانعلی یوسفی ده بیدی، احمد چراغی و شهباز صالحیان به عنوان اعضا علی البدل شورای این شهر انتخاب شدند.
فرماندار شهرستان سپیدان گفت: در انتخابات ریاست جمهوری نیز از مجموع ۲۸ هزار و ۹۸ رای اخذ شده در این شهرستان، سید ابراهیم رئیسی ۲۱ هزار و ۴۷۹ رای، محسن رضایی چهار هزار و ۲۰۵ رای، عبدالناصر همتی یک هزار و ۹۳۲ رای و سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی   ۴۸۲ رای را به خود اختصاص دادند.
انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه ۲۸ خردادماه جاری برگزار شد.
شهرستان سپیدان به مرکزیت شهر اردکان در ۸۰ کیلومتری غرب شیراز  واقع است.