منتخبان شوراهای ششم در اردکان و هماشهر سپیدان مشخص شدند

شیراز- ایرنا- فرماندار شهرستان سپیدان با اشاره به مشارکت ۹۴.۲۸ (۹۴ و ۲۸ صدم) درصدی مردم این شهرستان در انتخابات ۲۸ خردادماه، اسامی منتخبان مردم در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای اردکان و هماشهر را اعلام کرد.

حسن همتی، یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از شمارش آرای اخذ شده در این انتخابات، مهدی فرجی، راضیه صابر اردکانی، صادق صالحی خوشمکانی، یاسر جهانبازی و غلامرضا حبیبی به عنوان منتخبان اصلی شورای شهر اردکان انتخاب شدند.
وی ادامه داد: اسماعیل سخایی اردکانی، محمد زمان اسماعیلی اردکانی و بهنام ملک نسب اردکانی هم به عنوان منتخبان علی البدل شورای ششم شهر اردکان انتخاب شده‌اند.
او اظهار داشت: در شهر هماشهر نیز امین احمدی، مهدی عبادی نژاد، سعید نوروزی، احسان ایزدپناهی خلیلی و نادر رنجبر به عنوان اعضای اصلی و قربانعلی یوسفی ده بیدی، احمد چراغی و شهباز صالحیان به عنوان اعضا علی البدل شورای این شهر انتخاب شدند.
فرماندار شهرستان سپیدان گفت: در انتخابات ریاست جمهوری نیز از مجموع ۲۸ هزار و ۹۸ رای اخذ شده در این شهرستان، سید ابراهیم رئیسی ۲۱ هزار و ۴۷۹ رای، محسن رضایی چهار هزار و ۲۰۵ رای، عبدالناصر همتی یک هزار و ۹۳۲ رای و سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی   ۴۸۲ رای را به خود اختصاص دادند.
انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه ۲۸ خردادماه جاری برگزار شد.
شهرستان سپیدان به مرکزیت شهر اردکان در ۸۰ کیلومتری غرب شیراز  واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha