سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: قاطعیت، اهتمام ویژه در برقراری عدالت و تسریع در امور مطالبه جدی مردم از دستگاه قضا است.

به گزارش ایرنا،  آیت‌الله سید محمد شاهچراغی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان سمنان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه ابراز داشت: قوه قضائیه با عملکرد مطلوب و مبارزه با فساد اقتصادی بذر امید را در بین مردم تقویت کرده است.

وی ادامه داد: مردم انتظار دارند قوه قضائیه همچنان با جدیت  تسریع و تسهیل در امور مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد و یکی از موارد رضایت‌مندی مردم کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها است که در این زمینه نیز عملکرد دستگاه قضا ستودنی است.

وی بیان کرد: قوه قضائیه برای مفسدان و مظلومان مفید هست و موجب می‌شود مظلوم از ستم نجات یابد و ظالم با اجرای قانون و مجازات پاک شود.

امام جمعه سمنان با اشاره به گفته آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید تصریح کرد: به قول ایشان استان سمنان استانی ممتاز است و انتظار می‌رود رئیس قوه قضائیه با نگاه ویژه در رفع مشکلات استان کمک کند.

آیت‌الله شاهچراغی خاطرنشان کرد: با شیوع کرونا سفر استانی حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی شجاعانه، مردم پسند و رهبر پسند است و مردم با حضور ایشان امیدوار می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مردم استان حامی و پشتیبان قوه قضائیه هستند.
رئیس قوه قضائیه در قالب بیستمین سفر استانی خود امروز پنجشنبه از طریق فرودگاه سمنان وارد این استان شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه‌سمنان، استاندار و مقامات محلی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، در این سفر یک روزه جمعی از مقامات ارشد دستگاه قضا، رئیسی را همراهی می کنند و رئیس قوه قضائیه علاوه بر حضور در شهرستان سمنان در شاهرود نیز حضور می‌یابد.

هدف این سفر بررسی وضعیت دستگاه قضایی استان سمنان و پیگیری مهمترین مشکلات مردم استان اعلام شده است.

حضور در نشست شورای اداری، دیدار با نخبگان، دیدار با قضات، کارکنان و مسوولان قضایی و حضور در شورای قضایی استان از جمله برنامه‌های رئیس قوه قضائیه در سفر به استان سمنان است.