خرید آنلاین در ایران در سال‌های اخیر رشد سه برابری داشته است.

باید گفت تصوری که از یک بازار در ذهن داریم، کم‌کم جای خود را به صفحه‌ای از یک وب‌سایت روی نمایشگر لپ‌تاپ یا تلفن همراه می‌دهد که با اشاره انگشت هزاران کالا را پیش رویمان می‌گذارد.

فروشگاه اینترنتی تیمچه، با نامی که حال و هوای بازارهای قدیمی را زنده می‌کند، کسب‌وکاری آنلاین است که به‌تازگی فروش آنلاین کالاهایی از دسته‌های متنوع مثل موبایل، لپ‌تاپ، لوازم خانگی، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و... را شروع کرده است. تیمچه با معرفی مزایایی مثل ارسال رایگان سفارش مشتریان بدون محدودیت کف مبلغ خرید، ضمانت ده‌روزه بازگشت کالا، ضمانت اصالت کالا و پرداخت خسارت بابت غیر اصل بودن کالا، خود را برای رقابت با فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ ایران آماده می‌کند.

خرید اقساطی بدون نیاز به ضامن و چک در یک فروشگاه همه‌چیزفروش

خرید اقساطی همیشه برای مشتریان جذاب است و تیمچه در شروع کار وعده داده این امکان را بدون نیاز به ضامن و چک فراهم کرده است. از آنجا که این فروشگاه در واقع توسط لندو (ایران رنتر سابق) راه‌اندازی شده، فراهم کردن چنین امکانی در فهرست اولین مزایای رقابتی تیمچه قرار گرفته است. لندو، به عنوان استارتاپی شناخته‌شده در حوزه خرید اقساطی، در سال ششم فعالیتش به فکر راه‌اندازی این فروشگاه همه‌چیزفروش افتاده است.

ارسال رایگان؛ حتی برای خریدهای هزار تومانی!

برای رقابت در این بازار، شاید برگ برنده تیمچه، مزیت ارسال رایگان کالاها به همه نقاط کشور باشد. در شرح این مزیت روی وب‌سایت فروشگاه نوشته شده که هیچ محدودیتی در مبلغ سفارش‌ها وجود ندارد و حتی سبدهای خرید با مبلغ کمتر از ۲۰ هزار تومان هم رایگان به دست مشتریان می‌رسد.

ضمانت اصالت کالا همراه با پرداخت خسارت  

فروشگاه تیمچه برای معرفی مزایای خرید، تاکید ویژه‌ای روی تضمین اصالت کالاها دارد؛ تا آن‌جا که مدعی است در صورت غیر اصل بودن کالاها، علاوه بر تعویض با کالای اصل، مبلغی را هم به‌عنوان خسارت به مشتریان می‌پردازد.

چهل هزار تومان تخفیف برای خرید اولی‌ها

برای انتخاب خرید از یک فروشگاه تازه‌تاسیس از میان تعداد زیاد فروشگاه‌های آنلاین فعال در کشور، مشتریان بالقوه نیاز به یک انگیزه اولیه دارند که تیمچه با ۴۰ هزار تومان تخفیف در خرید اول تلاش کرده این انگیزه را ایجاد کند. تخفیف خرید اول تیمچه در صفحه معرفی این فروشگاه به‌صورت یک کد تخفیف در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

البته از آنجا که تیمچه از سوی لندو نیز به مشتریان معرفی شده، پیشاپیش در جلب اعتماد مشتریان موفق عمل کرده و این موضوع شاید حتی انگیزه مهم‌تری برای خرید از تیمچه ایجاد کند. یک نگاه کلی به فروشگاه‌های آنلاینی که در یکی دو سال اخیر راه‌اندازی شده و عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته‌اند، به این فرض قوت می‌بخشد که مشتریان به کسب‌وکارهایی با پشتوانه برندی از پیش شناخته‌شده بیشتر اعتماد می‌کنند.

منبع: با مشارکت سایت تیمچه | ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد