تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

سمنان- ایرنا- رئیس فدراسیون تکواندو گفت: رویداد داخلی لیگ تکواندو در رشته پومسه ظرف مدت ۲ هفته آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد پولادگر روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه مجمع انتخابات رئیس هیات تکواندو استان سمنان ابراز داشت: لیگ کیوروگی به دلیل قرارگیری حریفان مسابقه در فاصله کم از یکدیگر با توجه به شیوع کرونا دارای محدودیت‌هایی است و هنوز مجوزی برای برگزاری آن اخذ نشده است.
وی بیان کرد: اردوی تیم بانوان نیز از بیستم مهر سالجاری آغاز می شود و فعالیت‌های دیگر در فضای مجازی دنبال می‌شود.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: شیوع کرونا تقویم رویدادهای بین المللی را تحت تاثیر قرار داده است و برای فصل پاییز با توجه به پیش‌بینی‌ها مبنی بر موج سوم کرونا، نمی‌توان دقیق از برگزاری رویدادهای بین‌المللی صحبت کرد.
وی ادامه داد: ۶ ماه گذشته شیوع کرونا به ورزش مانند بخش‌های دیگر آسیب زیادی وارد کرده است، اما با همکاری و تعامل خانواده تکواندو در ۶ماه گذشته یکی از دوران پرکار تکواندو سپری شد.
به گفته پولادگر مسابقات المپیک در مرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و تا امروز خبری از لغو مسابقات نیست.
وی بیان کرد: مسابقات بین المللی پومسه در رشته پومسه با حضور یک هزار و ۵۰۰ تکواندوکار از نقاط مختلف جهان در تهران در حال برگزاری است.
پولادگر تصریح کرد: ورزشکاران از ۷۴ کشور دنیا به صورت مجازی در مسابقات بین‌المللی پومسه در تهران شرکت کردند و اکنون مسابقات به مرحله فینال رسیده است.
وی یادآور شد: فعالیت‌ها، آموزش‌ها، آزمون‌ها و مجمع انتخاباتی هیات تکواندو در استان‌ها با تلاش ورزشکاران در حال انجام است و کرونا موجب تعطیلی این رشته ورزشی نشده است.
پولادگر خاطرنشان کرد: با رعایت دستورالعمل بهداشتی اردوی تیم ملی از اول هفته جاری آغاز شده است.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: استان سمنان در زمینه ورزش تکواندو وضعیت خوبی دارد و در مسیر صعود است.
رئیس فدراسیون تکواندو به منظور شرکت در مجمع انتخابات رئیس هیات تکواندو استان سمنان به این استان سفر کرد و در این نشست سعید نوروزی عجم با کسب ۱۳ رای به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات تکواندو استان سمنان انتخاب شد.