بوشهر-ایرنا- فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امروز آمریکا با وجود همه توطئه‌ها و تحریم‌هایی که علیه انقلاب اسلامی بکار گرفته به بن بست شدید رسیده‌است.

سردار پاسدار علی رزمجو روز یکشنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه امام رضا (ع)  دشتی افزود: دشمن با همه پس‌انداز و سرمایه‌گذاری و حمایت همه متحدانش سعی دارد به انقلاب اسلامی ضربه بزند اما امروز بیش از هر زمانی شاهد افول و نزول تدریجی قدرت نظام سلطه آمریکا هستیم.

وی اضافه کرد: مردم در کنار کاخ‌های زور و ظلم در آمریکا به خیابان‌ها آمده و علیه دولت حاکم تظاهرات می‌کنند و دشمنان ملت ایران از جمله آمریکا در گام دوم انقلاب دچار فرسودگی شدید شده‌اند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهرتاکید کرد: مردم ما با اتحاد خود و رهبری ولایت امر مسلمین توانسته‌اند در ۴۱ سال گذشته بر تمامی توطئه‌های دشمنان پیروز شوند.

رزمجو اضافه کرد: امروز همه شبکه‌های معاند و ضد انقلاب در حال تضعیف انقلاب هستند و با تمام وجود و استفاده از همه ظرفیت‌ها در فضاهای مجازی و جاهای مختلف تلاش می‌کنند بین مردم و مسئولان فاصله ایجاد کنند تا بتوانند این نظام اسلامی را به شکست بکشانند.

رزمجو به برنامه مهم گام دوم انقلاب  اشاره کرد و افزود: درگام دوم انقلاب باید با وحدت و انسجام از تجربیات ۴۰ ساله خود که ارزنده و برجسته‌است استفاده و به بهترین وجه در مقابل این توطئه‌ها بیشتر ایستادگی کنیم.

در  این مراسم سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار به عنوان فرمانده جدید سپاه امام رضا (ع) دشتی معرفی و از خدمات سرهنگ علی غضنفری فرمانده سابق  تقدیر شد.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.