۱۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۷:۰۷
کد خبرنگار: 1435
کد خبر: 83845140
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه بوشهر: آمریکا در مقابل انقلاب اسلامی به بن بست رسیده‌است

بوشهر-ایرنا- فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امروز آمریکا با وجود همه توطئه‌ها و تحریم‌هایی که علیه انقلاب اسلامی بکار گرفته به بن بست شدید رسیده‌است.

سردار پاسدار علی رزمجو روز یکشنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه امام رضا (ع)  دشتی افزود: دشمن با همه پس‌انداز و سرمایه‌گذاری و حمایت همه متحدانش سعی دارد به انقلاب اسلامی ضربه بزند اما امروز بیش از هر زمانی شاهد افول و نزول تدریجی قدرت نظام سلطه آمریکا هستیم.

وی اضافه کرد: مردم در کنار کاخ‌های زور و ظلم در آمریکا به خیابان‌ها آمده و علیه دولت حاکم تظاهرات می‌کنند و دشمنان ملت ایران از جمله آمریکا در گام دوم انقلاب دچار فرسودگی شدید شده‌اند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهرتاکید کرد: مردم ما با اتحاد خود و رهبری ولایت امر مسلمین توانسته‌اند در ۴۱ سال گذشته بر تمامی توطئه‌های دشمنان پیروز شوند.

رزمجو اضافه کرد: امروز همه شبکه‌های معاند و ضد انقلاب در حال تضعیف انقلاب هستند و با تمام وجود و استفاده از همه ظرفیت‌ها در فضاهای مجازی و جاهای مختلف تلاش می‌کنند بین مردم و مسئولان فاصله ایجاد کنند تا بتوانند این نظام اسلامی را به شکست بکشانند.

رزمجو به برنامه مهم گام دوم انقلاب  اشاره کرد و افزود: درگام دوم انقلاب باید با وحدت و انسجام از تجربیات ۴۰ ساله خود که ارزنده و برجسته‌است استفاده و به بهترین وجه در مقابل این توطئه‌ها بیشتر ایستادگی کنیم.

در  این مراسم سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار به عنوان فرمانده جدید سپاه امام رضا (ع) دشتی معرفی و از خدمات سرهنگ علی غضنفری فرمانده سابق  تقدیر شد.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha