سنندج - ایرنا - فرمانده سپاه دیواندره گفت: سه هزار و ۷۰ بسته معیشتی در سه مرحله در قالب رزمایش طرح کمک‌های مومنانه، تهیه و میان خانوارهای آسیب پذیر و نیازمند این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار محمد علیزاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای کمک به قشر آسیب دیده از بیماری کرونا، تعداد یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در مرحله سوم  این رزمایش به ارزش ریالی هر بسته ۳۰۰ هزار تومان بین خانوارها توزیع گردید.

وی افزود: در مرحله اول رزمایش کمک های مومنانه به قشر آسیب پذیر تعداد یک هزار و ۲۵۰ بسته مواد غذایی به ارزش ریالی هر بسته ۳۷۵  میلیونر ریال بین نیازمندان و محرومان این شهرستان توزیع شده بود.

سرهنگ علیزاده اضافه کرد: در مرحله دوم نیز ۶۲۰ بسته مواد غذایی، ۱۵۰ بسته مواد بهداشتی به این امر خیر خواهانه اختصاص یافت که در مجموع یک هزار و ۸۷۰ بسته کمک در این دو مرحله در سطح شهرستان توزیع شده است.

وی یادآور شد: بسته های معیشتی شامل مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، نخود، لوبیا، ماکارونی، خرما، مایع ضدعفونی کننده، دستکش، ماسک و اقلام دیگری است که جز نیازهای اساسی خانواده ها در این وضعیت به شمار می‌روند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا ظهر یکشنبه ۱۱ خرداد در مجموع ۱۵۱ هزار و ۴۶۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و ۷۹۷ نفر رسید.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.