همدان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: رمز رستگاری مدیران تبعیت و حمایت از تفکر بسیجی و اجرای آن است.

مصطفی آزادبخت روز شنبه در آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای بسیج اظهار داشت: ملت ایران می توانند با تفکر بسیجی، آرمان های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب را در ایران و جهان پیاده کنند و راهی جز این برای پیاده سازی تفکر بسیج وجود ندارد. 

وی اضافه کرد: تفکر بسیجی، تفکری است که در بطن خود ایثار، گذشت، تواضع، اخلاق، صداقت و همه ویژگی های برجسته را جای داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان افزود: اگر امام راحل با ابتکار خود بسیج را تشکیل نمی دادند و تفکر بسیجی در کشور تشکیل نمی شد، امکان نداشت بتوان این راه پر فراز و نشیب را با موفقیت طی کرد.

آزادبخت با بیان اینکه بسیجیان نشان دادند که در تمامی عرصه ها پیشگام و آماده جانفشانی هستند گفت: اگر اعضای شورای تامین به خوبی توطئه اخیر دشمنان را مدیریت و نقش بر آب کردند به خاطر همراهی بسیجیان بود.

وی بیان کرد: استان همدان هشت هزار شهید با تفکر بسیجی را تقدیم انقلاب کرده است و موفقیت های چهار دهه گذشته نیز به خاطر حاکم شدن تفکر بسیجی در کشور است و برای ادامه راه نیز به این تفکر نیاز داریم.

 ۸۰۰ برنامه در قالب ۵۳ عنوان توسط مجموعه نواحی سپاه شهرستان ها در هفته بسیج در حال برگزاری است.